Jump to content
Geplaatst:
comment_1947011

0043.jpg

Ontwikkelaar: Ubisoft Montréal

Uitgever: Ubisoft

Genre: Actie, Avontuur

Platform: Playstation 3, Xbox 360, PC

Aantal spelers: Singleplayer en mogelijk multiplayer

Release: 27 mei 2014

Trailer:

Gameplay:

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 174
  • Bezichtigingen 17.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2162294

9200000012838074_1.jpg

Bol.com heeft volgens mij haar pagina bijgewerkt. De DedSec Edition kost volgens Bol.com een bedrag van 120 euro. Ook zal je een Steelbook, drie exclusieve badges en meer krijgen. Bekijk

hier het artikel.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2183442

Er zijn ondertussen nog enkele video's uitgegeven.

Lijkt me voor zich te spreken. Vertelt voor de eerste keer wat meer over de storyline van Watch Dogs. Ik moet zeggen dat ik er nu niet meteen zo enthousiast van word. Buiten dat lijkt het gezicht van de hoofdrolspeler nog wat aangepast.

Een officiële Playstationtrailer. Blijkbaar zijn er wat exclusieve dingetjes te krijgen.

Wat sfeerbeelden van Chicago en wat uitleg over een paar features van de game. Niets nieuws.

Geplaatst:
comment_2183641

Langs de ene kant ziet dit er echt een zalige game uit, en een fantastisch verjaardagscadeau. Langs de andere kant ben ik bang voor de eentonigheid; ik vrees een beetje dat het altijd hetzelfde gaat worden: stoplicht veranderen, paaltje omhoog, brug omhoog, en daar blijft het bij. Weet ik nu natuurlijk nog niet, maar ik kan alleen maar hopen dat het niet zo is.

Geplaatst:
comment_2185484

Wat kost een nieuwe videokaart ongeveer? :7

Ligt eraan wat voor videokaart je neemt. ;)

Dit spel spreekt mij wel aan, vooral het hacken van verschillende dingen lijkt mij wel gaaf! :)

De GTX videokaart die Big Boss aanbeval en waarbij je het spel gratis krijgt

Geplaatst:
comment_2185534
Een officiële Playstationtrailer. Blijkbaar zijn er wat exclusieve dingetjes te krijgen.

Hmmmm, in principe game ik liever op m'n Xbox, maar die extra content is ook wel heel interessant. Ik denk dat ik nog maar even wacht, sowieso op de reacties hier, want hoewel het er prachtig uit ziet ga ik hier denk ik toch maar niet het volle pond voor betalen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.