Geplaatst: 1 april 201312 jaren comment_2029197 Het lijkt tijdens het proces beter dan op het uiteindelijke resultaat. Ik heb altijd respect voor mensen die dit kunnen. Mijn tekenskills zijn nihil.
Geplaatst: 1 april 201312 jaren comment_2029258 Het lijkt tijdens het proces beter dan op het uiteindelijke resultaat. Ik heb altijd respect voor mensen die dit kunnen. Mijn tekenskills zijn nihil. Agree
Geplaatst: 2 april 201312 jaren comment_2029318 Het lijkt tijdens het proces beter dan op het uiteindelijke resultaat. Ik heb altijd respect voor mensen die dit kunnen. Mijn tekenskills zijn nihil. Agree Agree-ception
Geplaatst: 2 april 201312 jaren comment_2029349 Niet erg mooi afgewerkt, ziet er nogal rommelig uit. Naja in ieder geval leuk om te zien.
Geplaatst: 19 april 201312 jaren comment_2033828 Niet erg mooi afgewerkt, ziet er nogal rommelig uit. Naja in ieder geval leuk om te zien. Ik zie dan graag een tekening van jou.
Geplaatst: 19 april 201312 jaren comment_2033981 Niet erg mooi afgewerkt, ziet er nogal rommelig uit. Naja in ieder geval leuk om te zien. Ik zie dan graag een tekening van jou. Challenge accepted.
Geplaatst: 20 april 201312 jaren comment_2034136 Niet erg mooi afgewerkt, ziet er nogal rommelig uit. Naja in ieder geval leuk om te zien. Ik zie dan graag een tekening van jou. Challenge accepted. Wel posten als je klaar bent he.
Geplaatst: 22 april 201312 jaren comment_2034617 Aight. Hij is nog niet af, kijk naar de achtergrond.. Reuzenrad, lucht etcetera. Het water, splashes enzo.. Plus ik ben heel boos geworden om het hoofd. Maargoed! Hier heb ik 'mijn tekening'. Ik had het ook graag willen filmen, maar dat ging nogal slecht met mijn telefoon :') Ben ik er trots op? Nee. Ik vind het filmpje veel beter.. Alleen jammer van het inkleuren en snel afraffelen. Ik zal de foto snel vervanger naar een betere kwaliteit. Bewerkt: 22 april 201312 jaren door Dark_Zemy
Geplaatst: 22 april 201312 jaren comment_2034636 Aight. Hij is nog niet af, kijk naar de achtergrond.. Reuzenrad, lucht etcetera. Het water, splashes enzo.. Plus ik ben heel boos geworden om het hoofd. Maargoed! Hier heb ik 'mijn tekening'. Ik had het ook graag willen filmen, maar dat ging nogal slecht met mijn telefoon :') Ben ik er trots op? Nee. Ik vind het filmpje veel beter.. Alleen jammer van het inkleuren en snel afraffelen. Ik zal de foto snel vervanger naar een betere kwaliteit. Ik krijg nu de neiging om ook te gaan tekenen
Geplaatst: 22 april 201312 jaren comment_2034744 Hmm.. Zowiezo merk ik dat als je iets inkleurt dat de kwaliteit achteruit gaat van een tekening dan dat je het zwart en wit laat.
Geplaatst: 22 april 201312 jaren comment_2034757 Ik krijg de kwaliteit van de foto vandaag nog niet beter. :/
Geplaatst: 22 april 201312 jaren Auteur comment_2034763 Wow dat is echt cool gemaakt! Lijkt me echt cool om zo goed te kunnen tekenen! Respect, zoiezo!
Geplaatst: 22 april 201312 jaren comment_2034784 Dit topic lijkt me beter tot zijn recht te komen in de Graphics-fora. Bij deze dus verplaatst.
Geplaatst: 22 april 201312 jaren comment_2034785 Zo slecht vind ik de tekening uit hy filmpje nog niet. Met kleur is die denk ik wel mooier, alleen heeft hij de kleuren niet zo goed gebruikt, sommige zijn te licht, andere te donker. Wat mij het meest stoorde waren die grijze vlekken van de personages. Maar dit ligt toch nog wel een stukje boven mijn niveau... Maak er maar een heel stuk van... Dark_Zemy respect, nu al een mooie tekening en dat hoofd hoefde echt niet over te piekeren hoor. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Moet ik toch even delen: