Gta Ripper Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Geplaatst: 7 april 2013 (bewerkt) Tadaaa! Bewerkt: 7 april 2013 door Gta Ripper Reageren
mekane Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Geplaatst: 7 april 2013 2 plaatjes onder elkaar geknipt ? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2013 2 plaatjes onder elkaar geknipt ? Nee, het zijn twee verschillende plaatjes haha. Ik zal er even een entertje tussen zetten voor de duidelijkheid. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Geplaatst: 7 april 2013 (bewerkt) Wie is die dame op het onderste plaatje? *interesse gewekt* Mooi geprobeerd met Croagunk, maar het is toch te pixelig en mengt niet goed in met de achtergrond, wat het niet zo mooi maakt. De tweede is wel zeer mooi gelukt, mooi gebruik van kleur! Edit; Ik weet dat de Pokemon spellen sprites hanteren hoor, maar je had het tot op een bepaalde graad wel wat gladder kunnen laten ogen. Edit 2: Originele afbeelding dan? ;3 Edit 3: Merci! Bewerkt: 7 april 2013 door Haruhi_Suzumiya Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2013 (bewerkt) Mooi geprobeerd met Croagunk, maar het is toch te pixelig en mengt niet goed in met de achtergrond, wat het niet zo mooi maakt. Deze is pixelig omdat het een sprite is. Die zijn altijd pixelig! Ik heb btw geen idee wie de dame is. Edit: http://i1141.photobucket.com/albums/n589/Machinea1/Renders/Stock_37_by_clair0bscur_stock.png alsjeblieft. Bewerkt: 7 april 2013 door Gta Ripper Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Geplaatst: 7 april 2013 Kon je dat wijfje niet iets meer naar boven schuiven? Reageren
Faenty. Geplaatst: 8 april 2013 Rapport Geplaatst: 8 april 2013 Kon je dat wijfje niet iets meer naar boven schuiven? Gastje bent 13 ofzo Ennuh, ik vind de tweede wel leuk maar de eerste... tsja, ik weet dat een sprite pixelig is maar als je een sprite gebruikt vind ik dat je wel moet erkennen dat ie pixelig s en er dan iets mee moet doen want zo vind ik het er niet uit zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.