Kloep Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 (bewerkt) Dit is het reactietopic van Raad de Artiest 3.0. Hier kun je reacties plaatsen over de contest. Ook vragen mogen hier geplaatst worden. Bewerkt: 10 april 2013 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Nice, ik ga weer een poging wagen om de titel te pakken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Ik zit te twijfelen of ik mee ga doen... per slot van rekening ben ik zó goed, dat ik de kans op overwinning voor anderen daarmee nihileer... ach ik doe het toch maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Ik doe ook mee, in de mate van het mogelijke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 (bewerkt) Mijn muziek style zal er vast niet tussen staan maar ik zal wel een kansje wagen. Bewerkt: 10 april 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Ik zal ook wel proberen meedoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Present. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Wat is de abonnement-functie toch fiiiiiijn in dit soort gevallen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2013 Als de inschrijvingen nog open zijn wil ik me ook inschrijven! =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2013 Inschrijven is niet nodig. Gewoon de oplossing sturen wanneer het eerste liedje online komt. Deadline is dan dus zaterdag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2013 Ziet er netjes uit hoor! Ik doe mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2013 Easy one! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2013 Er waren deze week vier inzendingen, waarvan 3 helemaal correct. Het juiste nummer was Red Hot Chili Peppers - Venice Queen. Hieronder is zichtbaar wie er punten hebben gehaald deze ronde. Ook de hoofdpost zal aangepast worden. [table=header]|Naam|Punten 1|Djmaddox|2 |Platypus|2 |Puma|2 4|NandroDavids|0[/table] Bekijk de manier van inzenden in de hoofdpost! http://kloep.nl/raad...st/nummer2.html Deadline ligt op zaterdag 27 april om 23.59 uur. Ik zie geen muziek hoor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2013 Ik wil hier niets verpesten of zo, maar hoe kunnen jullie zeker zijn dat er geen mensen zijn die dit met shazam, of soundhound, etc doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2013 Heren, in de hoofdpost stond duidelijk aangegeven dat in het andere topic niet gepost mocht worden. Posts verplaatst naar het reactietopic, maar houd hier in het vervolg rekening mee, aub. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.