Geplaatst: 13 juli 200519 jaren comment_178967 (SA voor pc) Ik vind het juiste knopje niet om een gang te starten of om te recruten :blink: kan iemand me helpe ? :unsure: weet je hoe je en gang start sturr het dan naar coussensbart (at) hotmail DOT com dank u
Geplaatst: 13 juli 200519 jaren comment_178976 je meot met je wapen op hem richten en dan met g of h dacht ik kan je hem recruteren
Geplaatst: 13 juli 200519 jaren comment_178977 (SA voor pc) Ik vind het juiste knopje niet om een gang te starten of om te recruten :blink: kan iemand me helpe ? :unsure: weet je hoe je en gang start sturr het dan naar coussensbart (at) hotmail DOT com dank u Geen E-Mail Adressen in dit forum plaatsen!! :angry: Lees de regels.... <_< En over die bendeleden recruteren... gebruik ff de zoekfunctie...
Geplaatst: 13 juli 200519 jaren comment_179140 Richt op je Gangmember met de Rechtermuisknop en dan gebruik je G om hem te recruteren. Met H onrecruteer je hem!
Geplaatst: 13 juli 200519 jaren comment_179150 Onrecruteer?.. :blink: Zoekfunctie. Dat bied veel hulp, jammer dat er weinig gebruik van wordt gemaakt.
(SA voor pc) Ik vind het juiste knopje niet om een gang te starten of om te recruten :blink: kan iemand me helpe ? :unsure:
weet je hoe je en gang start sturr het dan naar coussensbart (at) hotmail DOT com dank u