Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Freestyle - Winnaar: 3L1077


-Matthijs-

  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem op je favoriete signature!

    • 3L1077 - [img]http://i1075.photobucket.com/albums/w432/eliottabrahams/gtaforumbannertiny_zps1ab3531d.png[/img]
      9
    • Gta Ripper - [IMG]http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/DEADSPACE3_zps1b5f1413.png[/IMG]
      8


Recommended Posts

Pas de eerste SOTM van 2013, maar het is niet anders. Gelukkig hebben twee leden hun best gedaan om de eerste SOTM titel van dit jaar te pakken. Welke signature vind jij het mooist? Laat het weten in de poll. Uiteraard mag je in dit topic reageren op de inzendingen.

Stemmen t/m 24 april!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Elliot gestemd omdat ik de sig van gtaripper nooit zelf gebruiken zal, ik vind het een sig die meer gemaakt is om er zo veel mogelijke coole effecten op te gooien die ik niet veel toe vind voegen en Elliot's sig is weinig mee gebeurt maar wat hij wel heeft gedaan voegt in mijn ogen echt iets toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af of mensen mijn mini-easter egg zien dat ik Anna-Rex door Eliott heb vervangen... :7

Nu wel :7

Mijn stem gaat ook uit naar Eliott (3L1077). Van mij hoeven signatures niet zo vol te zitten met effecten en verschillende kleuren, ik prefereer eenvoudige doch herkenbare signatures. Overigens vind ik die van GTA Ripper uiteraard ook erg mooi gemaakt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik Eliott's (of 3L1077] signature best wel leuk en geslaagd vind gaat mijn stem naar Gta Ripper. Die doet mij gewoon iets meer. In tegenstelling tot de meeste hier vind ik het fijn als een signature zo vol mogelijk staat (zolang alles maar goed bij mekaar past natuurlijk)

Ik vraag me af of mensen mijn mini-easter egg zien dat ik Anna-Rex door Eliott heb vervangen... :7

Ik had het net 4 seconden voor dit te lezen pas opgemerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Los van de skills is het toch een moeilijke keuze, de thema's lijken totaal niet op elkaar. Elliot heeft dat poppetje mooi naar buiten gewerkt. Maar uiteraard heeft GTA-Ripper zijn mooie effecten weer gebruikt, ik heb dan ook voor hem gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm.... jaja... lastig. In de signature van Gta Ripper zit veel potentie, maar het is een beetje een wirwar van effecten. Die render is echt top, de kleuren zijn nog beter dan top, maar ik had toch liever een bepaalde flow in de effects gezien. De render leent zich daar ook erg goed voor. Toch een beetje een gemiste kans. In deze signature bijvoorbeeld doe je dat juist weer heel goed.

De cutout signature van 3L1077 is dan weer heel iets anders. Het oogt leuk, is lekker simpel en het idee doet het op mij nog steeds wel goed, ondanks dat er al tig van gemaakt zijn. Ik heb daarom een lichte voorkeur voor de inzending van 3L1077.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem is naar 3L1077 gegaan. Ik vind beide signatures geslaagd, maar de stijl van die van 3L1077 vind ik wat origineler en die spreekt me meer aan :)

Ik wist eerst even niet hoe ik het moest zeggen, maar dit is de juiste manier. Bedankt! :tu:^_^

Dit word een nek aan nek race.

Zeg dat wel! Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...