Jump to content
Geplaatst:
comment_2034644

De Doelen en de Belofte van Epsilon zullen binnenkort openbaar worden gemaakt.

Download de Epsilon Program screensaver.

Het Epsilon Program bestaat niet op slechts één plaats of tijd. Wij nodigen u uit om één van onze verlichtingcentra te bezoeken.

Routebeschrijvingen zullen over een week worden verstrekt

Bron: Rockstar Games

• Reacties 36
  • Bezichtigingen 7.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2034647

Op deze website staat veel informatie over het Epsilon programma: http://www.epsilonprogram.com/

Het Epsilon Programma is geen geloof of stroming, maar draait juist om verlichting van lichaam en geest. Het is zeker geen oplichting aangezien het niet om geld draait. Nadat je al je bezittingen aan het Epsilon Programma hebt afgestaan kan je namelijk leven zonder je langer zorgen te maken over geld en materialisme.

Ik weet trouwens niet of er vestigingen in Nederland zijn. Maar ze zullen zeker te vinden zijn in het Los Santos van GTA5.

Geplaatst:
comment_2034652

Op deze website staat veel informatie over het Epsilon programma: http://www.epsilonprogram.com/

Het Epsilon Programma is geen geloof of stroming, maar draait juist om verlichting van lichaam en geest. Het is zeker geen oplichting aangezien het niet om geld draait. Nadat je al je bezittingen aan het Epsilon Programma hebt afgestaan kan je namelijk leven zonder je langer zorgen te maken over geld en materialisme.

Ik weet trouwens niet of er vestigingen in Nederland zijn. Maar ze zullen zeker te vinden zijn in het Los Santos van GTA5.

WEIRD!!!! O_O

Geplaatst:
comment_2034685

Dit is zo trollend. Gameplay-beelden als in enkele timecycles van een locatie :7

Maar toch, leuk om hier nog eens wat van te horen. Ben ik trouwens de enige die bij het filmpje een IV-gevoel krijgt? :3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.