Geplaatst: 13 juli 200519 jaren comment_179089 hallo, kan iemand mij de gDFF_IO_4b file voor 3d max geven aub :o
Geplaatst: 13 juli 200519 jaren Auteur comment_179171 OMG :o Eclipse, hartstikke bedankt man :o want ik ben nu aan het proberen die dure tutorial van Wauzie over hoe models in gta sa te zetten alleeen lijkt wel een beetje zo moeilijk om te volgen maar goed alleen die file ontbrak er in scripts
Geplaatst: 13 juli 200519 jaren Auteur comment_179191 damn :s ik kan helaas niet goed volgen :s ik begrijp niks meer van iets van col file maken :s
Geplaatst: 14 juli 200519 jaren comment_179870 ik denk dat het hetzelfde werkt als bij VC, kijk anders nog even in die tutorial col maken
Geplaatst: 18 juli 200519 jaren comment_183632 Aangezien dit topic ook over het DFF import script gaat stel ik hier me vraag maar . Als ik import DFF wil doen en ik laad mijn dff bestand krijg ik deze foutmelding: Weet iemand hoe dit komt? <_< Ik heb het script geïnstalleerd zoals het hoort (dus in de scripts map gezet).
Geplaatst: 18 juli 200519 jaren comment_183849 Het ligt in ieder geval zeker niet aan het script. De dff kan niet worden geopend, misschien omdat hij op alleen lezen staat.
Geplaatst: 18 juli 200519 jaren Auteur comment_183861 als ik op Export klik maar het probleem is wel gat er GTA3 en GTA vice city nog bijstaat en ik kan niet op GTA San Andreas kiezen en helaas niet gelukt maar goed
Geplaatst: 18 juli 200519 jaren comment_183914 Als ik import DFF wil doen en ik laad mijn dff bestand krijg ik deze foutmelding: Je kan een .DFF file locken vlak voordat je hem wil exporteren in de Zmodeler. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad maar de juiste oplossing lijkt mij: - Import de .dff in de zmodeler. - Exporteer hem en lock hem niet. - Open hem en hij zal het waarschijnlijk doen. Als hij het dan nog niet doet kan je hem ook juist wél eens locken.
Geplaatst: 18 juli 200519 jaren Auteur comment_183940 klopt dat als ik met "DFF viewer" gemodde auto's bekijkt, nooit in perfecte vorm :blink: wel rare vlakken ipv mooie vlakken :blink:
hallo,
kan iemand mij de gDFF_IO_4b file voor 3d max geven aub :o