Jump to content
Geplaatst:
comment_2035557

dayz_logo.jpg

Ontwikkelaar: DayZDevTeam

Uitgever: DayZDevTeam

Genre: Actie, Avontuur

Platform: PC

Aantal spelers: Multiplayer

Release: Mod: Alpha: 16/4/2012 - Standalone: (??/??/??)

Wat is DayZ:

DayZ is een mod voor de militaire simulatiegame ARMA 2 en ARMA 2: Operation Arrowhead. Het is een multiplayer mod die ARMA 2 verandert in een open wereld vol zombies en spelers. Het draait om het verzamelen van voedsel en wapens, waarna het een kwestie is van overleven. Hierin zijn niet alleen de zombies een groot gevaar, de andere spelers in de server zijn wellicht gevaarlijker. Je weet nooit zeker of een andere speler jou met rust laat, met je wilt samenwerken of jou wilt afschieten zodat hij jouw – met moeite verzamelde – spullen kan stelen.

Daarbij is het overleven in DayZ een grote uitdaging. Wanneer je geraakt wordt, kun je bloedingen of botbreuken oplopen die je ieder op hun eigen manier moet behandelen. Je moet ook bijtijds eten en drinken, en je lichaamstemperatuur mag niet te laag raken. En je kunt ook nog ziek worden, wat resulteert in een naar hoestje. Dit produceert geluid, wat weer zombies in jouw omgeving kan aantrekken. Want ook geluid en beweging spelen een rol in deze post-apocalyptische overleving. Het is geen eenvoudig spelletje waarin je hordes zombies afknalt. Voedsel, medicijnen, wapens en ammunitie zijn schaars. In leven blijven is de uitdaging.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2287072

Met moeite. Kijkend naar de Arma 3 specs zal dit net op low kunnen, maar als je echt goed wilt kunnen spelen moet je toch al een i5 processor hebben en een AMD R9 of een GTX videokaart hebben. Je ram is echter wel genoeg.

Geplaatst:
comment_2287258

Misschien kan het wel op mijn laptop

Ik heb een acer aspire 5532

Want gisteren was ik bij iemand die dayz speelde met andere mensen en een zij dat hij het op een laptop speelde. en het was ook niet de beste laptop zij hij

Geplaatst:
comment_2287262

Met moeite. Kijkend naar de Arma 3 specs zal dit net op low kunnen, maar als je echt goed wilt kunnen spelen moet je toch al een i5 processor hebben en een AMD R9 of een GTX videokaart hebben. Je ram is echter wel genoeg.

DayZ is op basis van Arma 2 niet Arma 3. ;) Het spel zal op de betere PC's ook niet al te best draaien omdat de game heel slecht geoptimaliseerd is.

Geplaatst:
comment_2287287

Dan nog, de Pentium word sowieso al niet meer ondersteunt door Arma 2, en Intel Graphics staan er ook niet tussen. ;) En over die slechte optimalisatie: Het spel zit nog in een Alpha mode en is dus vere van af. Als hij af is moet je zeker wel een betere PC hebben met een redelijke videokaart, en een redelijke CPU.

Nee het komt simpelweg door je videokaart dat is een INTEL HD graphics en die videokaarten zijn simpelweg niet snel.

en is ook niet te vervangen omdat het een standaard pc is .. je had voor dat geld beter een selfbuild pc kunnen halen en dan had je de game vast wel kunnen spelen.

Mijn PC was ook pre-build. Stickertje van die zaak zit zelfs nog op de oude kast, dus dat betekent niet dat je er niets aan kunt veranderen. Ik was ook voor een custom-build PC gegaan welke je zelf inelkaar zet. Voor die 300 euro kan je toch al wat beters krijgen denk ik zo...

Bewerkt: door Ezra24rct3

• 3 maanden later...
  • 5 years later...
Geplaatst:
comment_2462397
On 4/7/2014 at 6:38 PM, Rutger. said:

Sorry voor de dubbelpost, maar speelt er hier nog iemand actief DayZ? Is misschien wel leuk om te teamen met een enkeling.

Screentje van mijn prachtige take off:

http://i.imgur.com/7H9yUZr.jpg

fuck. :7

We hebben een hele community vol , kom gerust kijken...

<b>BuGZone DeerIsle | 1PP|NoTrader|PvP|Airdrops</b>

IP: 83.128.32.199 : 2302

<b>BuGZone Esseker | 1PP|NoTrader|PvP|Airdrops</b>

IP: 83.128.32.199 : 2312

spacer.png

spacer.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.