Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2035768

Hallo allemaal,

Ik probeerde vanmorgen DYOM te installeren in GTA: SA, maar dit mislukte doordat ik CLEO4 ipv CLEO3 heb geïnstalleerd. Nu heb ik geprobeerd CLEO4 weer te verwijderen maar nu krijg ik telkens bij het opstarten foutmeldingen. Is het mogelijk om de gehele GTA: SA root map te downloaden en in plaats van de huidige map te doen? Dan bedoel ik NIET GTA San Andreas User Files, maar die in \Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas. Ik hoor het graag!

Nog een fijne dag :)

Mvg,

Job

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2035789

Dat kan natuurlijk, maar dat neigt naar Warez en wordt dus zal op dit forum daarbij geen hulp geboden worden. Herinstalleren is ook mogelijk?

Wat is/zijn 'Warez' als ik vragen mag? Ik dacht dat dit gewoon behoorde tot DYOM ondersteuning?

Geplaatst:
comment_2035801

Het makkelijkst om een hele clean installatie te krijgen, is simpelweg herinstalleren. Toch vind ik het vreemd dat je foutmeldingen krijgt i.v.m. CLEO 4, aangezien DYOM gewoon werkt daarmee. Heb je wel gedowngrade?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.