Jump to content
Geplaatst:
comment_2036024

Na het kijken van de geschiedenis van GTA bedacht ik me hoe geweldig ik SA vond, zeker het eerste jaar na uitkomst. Daarna dacht ik: wat vond ik zo geweldig aan SA? Hoe kan ik dat omschrijven?

Bij mij was het simpelweg het volgende woord: vrijheid.

Vond het helemaal geweldig om zo'n groot landschap te hebben. Alles mocht ik zelf bepalen. Zin in rondcruisen? Dan kon dat. Uitdagende missies? Had SA genoeg. Vliegen. Gangwars. Sportscholen. Gewone scholen... Je kunt het zo gek niet bedenken of het zat in SA. Daarom vond ik GTA IV niet zo leuk meer. Nieuwe engine, alles moet opnieuw worden uitgevonden. SA kon verder bouwen op wat ze eerder al hadden uitgevonden.

Wat vond jij het leukst aan SA? Hoe zal jij het beschrijven in één woord? Sfeer, muziek, gangsfeer, alles kan :)

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 18.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2038074

Lelijk. Laten we wel wezen, de game zag er niet uit.

Overdrijven is ook een vak. Misschien was het niet de mooiste game van 2004, maar als je dat dan al meteen lelijk noemt dan ben je wel heel erg kieskeurig.

Geplaatst:
comment_2038077

Overdrijven is ook een vak. Misschien was het niet de mooiste game van 2004, maar als je dat dan al meteen lelijk noemt dan ben je wel heel erg kieskeurig.

Draai het eens om. Voor een game van 2004 vond ik het juist een hele mooie game. Start hem eens op PC, zet het om 1080p resolutie en het is nog steeds best te doen. Het zal geen awards winnen, maar reden om te klagen vind ik er niet.

Geplaatst:
comment_2038442

Ja idd voor een 2004 game was het best te doen.

GTA heeft ook nooit de beste graphics (van zijn tijd) gehad. Ze focussen zich simpelweg op andere dingen.

En dat vind ik het belangrijkste. Want ik heb liever een lelijk uitziende game en geweldige gameplay dan dat er de beste graphics zijn die er bestaan en heel erg stom om te spelen is.

Bewerkt: door nyltje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.