Geplaatst: 29 april 201312 jaren comment_2036333 PSY heeft na zijn lied van Gangnam Style een nieuw liedje gemaakt.. Gentleman! Ik vind het een verslavend liedje.. Wat vind jij ervan? Geef je mening op dit topic! Bewerkt: 29 april 201312 jaren door Michaeltjuuh
Geplaatst: 11 mei 201312 jaren comment_2040569 Ik heb een beetje een wtf gevoel bij deze clip! Het wordt Gentleman genoemd maar het tegenover gestelde wordt gedaan, een vrouw gekleineerd en rare dingen met eten. Maar wel goed dat hij t bij t concept van z'n vorige dans erbij houdt, het is dan ook wel lachen. En de vrouw waar mee ie dans krijgt gelijk ook publicatie want ze is een zangeres.
Geplaatst: 11 mei 201312 jaren comment_2040570 "Gentleman" is ook een beetje expres een ironische benaming, omdat hij juist alles behalve een Gentleman is. Al heb ik dan nog wel bij het grootste gedeelte van de clip een "wtf"-gevoel, maar gelukkig vind ik het nummer ook niet leuk dus ben ik ook niet nieuwsgierig naar de filosofie erachter.
Geplaatst: 19 mei 201312 jaren comment_2042857 Nu hoop ik niet dat van elke nummer van PSY een nieuw topic wordt geopend...
PSY heeft na zijn lied van Gangnam Style een nieuw liedje gemaakt.. Gentleman! Ik vind het een verslavend liedje.. Wat vind jij ervan? Geef je mening op dit topic!
Bewerkt: door Michaeltjuuh