Jump to content

Kijk de nieuwe GTA5 trailer met Michael, Franklin & Trevor

Geplaatst:
comment_2036507

Na ruim vijf maanden wachten is het op deze grootte feestdag zo ver! Eindelijk een nieuwe trailer van Grand Theft Auto V. Deze trailer is niet zomaar een trailer, maar je kan kiezen tussen trailers van de hoofdpersonen Michael, Franklin en Trevor. Veel kijkplezier! static.gif

De Michael trailer bevat het nummer Radio Ga Ga van Queen. De Franklin trailer bevat het nummer Hood Gone Luv It van Jay Rock Ft. Kendrick Lamar. De Trevor trailer bevat het nummer Are You Sure Hank Done It This Way van Waylon Jennings.

Nieuwe afbeeldingen:

Wil je meepraten over de trailers dan ben je welkom op het forum. Houd ook de komende dagen het nieuws in de gaten voor uitgebreide analyses van de trailers.

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 11k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2036714

Wowww , Het ziet er echt chill uit :) Michael vind ik echt cool, hou niet zo van gangster stuff (Franklin) en Trevor blijft mij verassen :puh:

Verder vond ik qua graphics alles dik in orde, gezicht animaties vond ik ook leuk, en ik heb alvast hekel aan michaels familie :puh:

Geplaatst:
comment_2036733

GTA V-trailers geven mij altijd zo'n enthousiast gevoel, misschien wel een stoot adrenaline of zo... ik weet niet maar bij andere dingen heb ik dat niet zo snel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.