Die Hard Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 Op de staart van dit vliegtuig staat 'Cuban 800'. Zou dat de naam van het vliegtuig zijn, of iets anders? Kom er net achter dat dit vliegtuig ook al in de 2e trailer voorkomt, dat rode vliegtuig Naam van het vliegtuig komt ook in de Max Payne 3-lijst voor. In Max Payne 3 zitten toch helemaal geen vliegtuigen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 Geen idee eigenlijk, maar ik bedoelde die lijst die toen was gevonden op de CD van MP3. Geen idee of dat waar was, maar waarschijnlijk wel, anders heeft er iemand een hele goede voorspellende gave van voertuigen in GTA V Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2013 (bewerkt) Snap dat dit uit de previews komt, maar lijkt me wel zo logisch om voertuigen bij voertuigen te houden... SLS AMG? EDIT: Zou fijn zijn als m`n plaatje gewoon zou werken.. Zit ook een motor op de achtergrond uit een andere GTA, maar dat interesseert me niet zo veel... Komt uit dit filmpje, @ 3:38 Bewerkt: 3 mei 2013 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Deze is van mij!! In het donker blauw. Perfect! Ow en mensen hadden het net over dat je waarschijnlijk niet in grootte vliegtuigen kan vliegen? Maar er is een plaatje dat Trevor in een groot vliegtuig vliegt. Zal het dan alleen in missies kunnen, of dat je het alleen ziet in cutscenes? Want ik verheug me er wel op om met z'n groot ding rond te vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2013 Het lijkt me echt super om in die grote vliegtuigen te vliegen. Ik zou het ook cool vinden als je die hijskraan kan besturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.