Jump to content
Geplaatst:
comment_2036952

Call of Duty Ghosts

Ontwikkelaar: Infinity Ward

Uitgever: Activision

Genre: FPS

Platforms: Xbox 360, Xbox One, Playstation 3, Playstation 4 en PC.

Aantal spelers: ?

Release: 5 november 2013

Demo: ?

Website: http://www.callofduty.com/ghosts/masks

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 249
  • Bezichtigingen 17.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2126415

*BUMP*

Ik heb net squads uitgeprobeerd, safeguard om precies te zijn, en vergeleken met de survival mode uit MW3 is dit echt een stuk lastiger. Het is ook

anders. Je hebt geen geld meer waarmee je wapens, perks en streaks mee kan kopen, maar er worden na iedere wave care packages gedropt met

killstreaks en wapens. Ik vind zelf dat je een stuk sneller dood gaat in deze modus vergeleken met MW3 en ik vond survival toch wel iets leuker. Had

het beter verwacht toen ik ervan hoorde ;).

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2133440

Wat een *pieperdepieperdepiep* game! :@

Gisteren zat ik in een modded lobby, stond 0 uit 34. Daarna kwam ging ik domenation doen, BAM staat er ineens z'n vijandelijk gastje voor m'n neus terwijl de match net begonnen was, en ja, de rest van het team was onzichtbaar. Oftewel: Ik heb even met een report hamer geslagen. Lijkt wel MW3 :@ Die had dat probleem ook.

Geplaatst:
comment_2133452

En domination is in deze game echt zwaar verpest.

Dat was in MW3 ook al. Dan ga je eens leuk Domination doen met een groepje en dan is je hele vijandige team onzichtbaar. Dit is trouwens ook altijd bij Capture The Flag zo geweest, maar dat heb ik in Ghosts nog niet gezien. :(

Geplaatst:
comment_2133456

Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat alle mensen zitten te campen en Het probleem is dat de muren allemaal van piepschuim zijn. Door een auto schiet je met gemak heen.

Ik hoop dat ze dit fixen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.