Jump to content
Geplaatst:
comment_2036952

Call of Duty Ghosts

Ontwikkelaar: Infinity Ward

Uitgever: Activision

Genre: FPS

Platforms: Xbox 360, Xbox One, Playstation 3, Playstation 4 en PC.

Aantal spelers: ?

Release: 5 november 2013

Demo: ?

Website: http://www.callofduty.com/ghosts/masks

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 249
  • Bezichtigingen 17.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2106150

Heb 2 dagen stilgelegen op Ghosts.. Morgen rond de middag ga ik weer kunnen hervatten, dan wil ik toch wel graag level 45 zijn tegen de avond. Ben gestopt bij level 41 dus dat is nog te doen :D

Wat vinden jullie eigenlijk over Search & Rescue? Ik vind het wel beter zo aangezien je iets meer moet rushen als je meer XP wil hebben (dogtags oppakken). Altijd positief dus! :D

Bewerkt: door TekaLoca

Geplaatst:
comment_2106164

Heb 2 dagen stilgelegen op Ghosts.. Morgen rond de middag ga ik weer kunnen hervatten, dan wil ik toch wel graag level 45 zijn tegen de avond. Ben gestopt bij level 41 dus dat is nog te doen :D

Wat vinden jullie eigenlijk over Search & Rescue? Ik vind het wel beter zo aangezien je iets meer moet rushen als je meer XP wil hebben (dogtags oppakken). Altijd positief dus! :D

Search & Destroy is weer terug.. :puh:

Geplaatst:
comment_2106194

Uwot? Gewoon extra toch? Ze hebben toch S&R niet weggehaald zeker...?!

EDIT: Nog steeds niet gespeeld. Ga vanavond ook nog naar een restaurant, dus mischien heel laat vanavond nog spelen. Of morgen :7

Bewerkt: door TekaLoca

Geplaatst:
comment_2109235

Wat vinden jullie van de singleplayer? Ik vind de singleplayer best vet, het is alleen wel heel erg een checklist geworden. Sneeuwlevel, woestijnlevel, onderwaterlevel, helikopterlevel, tanklevel enzovoort. Ik mis wel een geheel dat bij elkaar aansluit zoals bij Black Ops 2 wel het geval was.

Geplaatst:
comment_2109437

Zo te zien is het knifen gepatcht. Ervoor duurde het irritant-lang voor je verder kon lopen na een knife-kill maar dat gaat nu weer zoals bij vorige CoD's! :)

Overigens ben ik nu nog maar level 49, maar ga vandaag wel wat spelen en hopelijk houd ik het een paar levels vol :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2114503

Ik zit nu in lvl 7 van de MP. M'n favoriete gamemode is toch Cranked. Net ook infected gedaan, en vond het wat tegen vallen. Ik met wel zeggen dat er weinig gamemodes in zitten...

Geplaatst:
comment_2114515

Ik zit nu in lvl 7 van de MP. M'n favoriete gamemode is toch Cranked. Net ook infected gedaan, en vond het wat tegen vallen. Ik met wel zeggen dat er weinig gamemodes in zitten...

Licht eraan welke map, de ene map is leuker dan de andere voor infected.

Geplaatst:
comment_2114520

Licht eraan welke map, de ene map is leuker dan de andere voor infected.

Die ene met die boomstammen die het water in rollen als je er een granaat voor gooit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.