Jump to content

Schokkende mededeling van Liberty City Police Department


billy2013

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Hahahaha :D Lekker onverwacht ook :puh: Tja, ik ben wel iemand die heel erg veel aan het killen is. Dus ik zie mezelf dit wel doen (IN HET SPEL!! :t ) Alles en iedereen gaat kapot als ik aan het schieten ben en oorlog heb met de politie. Gewoon omdat het kan. Ik doe er niemand pijn mee en ik heb gewoon lol. Dat het in sommige plekken in de wereld echt gebeurd is klote. Maar ik ga een spel niet vergelijken met de wereld in het echt. Zolang ik er niemand mee kwets of pijn mee doe blijf ik lekker knallen :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha :D Lekker onverwacht ook :puh: Tja, ik ben wel iemand die heel erg veel aan het killen is. Dus ik zie mezelf dit wel doen (IN HET SPEL!! :t ) Alles en iedereen gaat kapot als ik aan het schieten ben en oorlog heb met de politie. Gewoon omdat het kan. Ik doe er niemand pijn mee en ik heb gewoon lol. Dat het in sommige plekken in de wereld echt gebeurd is klote. Maar ik ga een spel niet vergelijken met de wereld in het echt. Zolang ik er niemand mee kwets of pijn mee doe blijf ik lekker knallen :D

Wou ik net zeggen maar als jij het typt kost me dat mij weer minder tijd.:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Geniaal filmpje. Nu moet ik zeggen dat ik zelf nooit zomaar willekeurige gastjes afschiet als ik game (anders ook niet trouwens). Daarbij moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven dat als ik op straat loop en zo'n gast geeft me 'n grote bek, dan sla ik er wel altijd direct op. Kan ik niet winnen, omdat hij te sterk is of hulp krijgt, dan pak ik wel m'n blaffer. Hé ..... het blijft GTA. :-D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...