Jump to content
Geplaatst:
comment_2037151

Ik weet niet of het de bedoeling is dat hiervoor een algemeen topic wordt aangemaakt in de nieuwssectie, maar laat ik het alsnog maar posten. Deze artwork & screenshot is enkele minuten geleden opgedoken, waarschijnlijk afkomstig van de previews die R* vandaag aan magazines toont.

grandtheftauto_777821b_zpsd7baa9e5.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_209.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_207.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_205.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_203.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_201.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_208.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_206.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_204.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_202.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_200.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_151.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_199.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_178.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_169.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_161.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_156.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_144.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_092.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_109.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_102.jpg

Grand_Theft_Auto_V_2013_05_02_13_022.jpg.jpg

rsggtavscreenshot176jpg-acb5a6.jpg

rsggtavscreenshot174jpg-acb5a5.jpg

Let vooral op de geluidsdemper die op tafel ligt op de bovenste artwork. Het laatste beetje twijfel over de aanwezigheid van deze dingen moet nu toch echt verdwenen zijn. :)

Edit: Oude versies zijn van internet gehaald, maar inmiddels natuurlijk al gekopieerd. Screens gefixed.

Edit 2: Klik op de tweede screenshot voor een grotere versie. ;)

Edit 3: Alle nieuwe screenshots toegevoegd.

Bewerkt: door Die Hard

• Reacties 105
  • Bezichtigingen 8.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2037308

Je wordt letterlijk gek van die lading aan artworks en screenshots (op een positieve manier uiteraard!). Echt gaaf dat we nu weer zoveel informatie krijgen over de game die in mijn ogen de beste van 2013 mag worden genoemd. We kunnen hem pas spelen in september, maar als je al die informatie leest en de trailers en screenshots ziet, kun je al uitgaan van een topgame. :D

Geplaatst:
comment_2037313

Lol, die controller in een van die artworks lijkt wel heel erg op een Xbox360 controller.

En die wijf op die poster lijkt ook heel erg op de beach chick.

Nog een high-res screenshot:

Grand-Theft-Auto-V_2013_05-02-13_021.jpg

Lol, grappige easter egg in die screenshot.

Bewerkt: door Blue_V

Geplaatst:
comment_2037664

Besef nu pas dat die eerste screenshot, met de blauwe sportwagen, uit die kleine zijmissie komt waarin je paparazzo moet afschudden. Die mannen in de motors en in de wagen hebben allemaal fototoestellen.

Nog iemand die dat niet zag? :$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2037667

Besef nu pas dat die eerste screenshot, met de blauwe sportwagen, uit die kleine zijmissie komt waarin je paparazzo moet afschudden. Die mannen in de motors en in de wagen hebben allemaal fototoestellen.

Nog iemand die dat niet zag? :$

Leuk! Het screenshot ziet er weer goed uit. Al vraag ik me af wat die man achterop de motor in zijn hand heeft, een fototoestel of iets dergelijks? Dat zou kunnen betekenen dat deze ook weer terugkeert :)

Het lijkt inderdaad op een fotocamera. Jammer genoeg is het niet heel duidelijk te zien met wie Michael in die auto zit, Amanda misschien. :puh:

Sorry... :$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2037676

Ok, maar jij wist het wel niet zeker en je kon de link niet leggen met die zijmissie! Dus zo dom kom ik er toch niet uit.

Tegen de tijd dat wij die reacties plaatsten waren de previews nog niet vrijgegeven (die screenshot was eerder uitgelekt), dus konden wij ook niet weten dat het onderdeel was van een zijmissie. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.