Jump to content
Geplaatst:
comment_2037151

Ik weet niet of het de bedoeling is dat hiervoor een algemeen topic wordt aangemaakt in de nieuwssectie, maar laat ik het alsnog maar posten. Deze artwork & screenshot is enkele minuten geleden opgedoken, waarschijnlijk afkomstig van de previews die R* vandaag aan magazines toont.

grandtheftauto_777821b_zpsd7baa9e5.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_209.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_207.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_205.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_203.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_201.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_208.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_206.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_204.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_202.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_200.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_151.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_199.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_178.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_169.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_161.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_156.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_144.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_092.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_109.jpg

RSG_GTAV_Screenshot_102.jpg

Grand_Theft_Auto_V_2013_05_02_13_022.jpg.jpg

rsggtavscreenshot176jpg-acb5a6.jpg

rsggtavscreenshot174jpg-acb5a5.jpg

Let vooral op de geluidsdemper die op tafel ligt op de bovenste artwork. Het laatste beetje twijfel over de aanwezigheid van deze dingen moet nu toch echt verdwenen zijn. :)

Edit: Oude versies zijn van internet gehaald, maar inmiddels natuurlijk al gekopieerd. Screens gefixed.

Edit 2: Klik op de tweede screenshot voor een grotere versie. ;)

Edit 3: Alle nieuwe screenshots toegevoegd.

Bewerkt: door Die Hard

• Reacties 105
  • Bezichtigingen 8.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2039191

Ik dacht ooit met iemand te hebben gediscussiëerd dat dit een Fisker Karma Coupé (Carbio?) was. Ik herken verder het logo op de voorkant niet, dus de kans is vrij groot dat dit een nieuw voertuig is waarvan we de naam nog niet kennen. Of misschien wel een reïncarnatie voor de Alpha. Die zou hier nog wel passen.

Geplaatst:
comment_2039197

nbaf7vjh.jpg

Op die vrachtwagen staat 'Casey's Highway Clearance'. Was er ook niet eerder op IMDB gevonden dat Jeff Wincott het personage Casey heeft ingesproken? En misschien kun je dat bedrijf daarachter auto's tunen, of is het de plaats waar Michael, Franklin en Trevor hun overvallen voorbereiden...

Bewerkt: door _Night-Men_

Geplaatst:
comment_2039212

Ik dacht ooit met iemand te hebben gediscussiëerd dat dit een Fisker Karma Coupé (Carbio?) was. Ik herken verder het logo op de voorkant niet, dus de kans is vrij groot dat dit een nieuw voertuig is waarvan we de naam nog niet kennen. Of misschien wel een reïncarnatie voor de Alpha. Die zou hier nog wel passen.

Het logo doet me verdacht veel denken aan het logo van Under Armor dat thermoshirt´s verkoopt, ook al denk ik niet dat dit een link is :puh:

Geplaatst:
comment_2039217

http://i.imgur.com/nbaf7vjh.jpg

Op die vrachtwagen staat 'Casey's Highway Clearance'. Was er ook niet eerder op IMDB gevonden dat Jeff Wincott het personage Casey heeft ingesproken? En misschien kun je dat bedrijf daarachter auto's tunen, of is het de plaats waar Michael, Franklin en Trevor hun overvallen voorbereiden...

Ik heb even gegoogeld op covington engineering service en dit blijkt dus een bedrijf te zijn dat automatisch gereedschap maakt zoals bijvoorbeeld slijpmachine's. Er is dus weinig kans dat je hier je auto kan tunen maar misschien is dit inderdaad de plek waar vandaan de drie "opereren".

Geplaatst:
comment_2039223

Nou ja, nu ben ik wel zeker dat het een Fisker Karma Cabrio is:

fisker_karmas_03.jpg

Maar het logo is in ieder geval nog niet eerder voorgekomen (ben even alle merken afgegaan).

Engineering Services... Het zou best mogelijk zijn dat dit een verdoken tuningshop is hoor. Kan evengoed ook gewoon verlaten zijn.

Geplaatst:
comment_2039237

Nou ja, nu ben ik wel zeker dat het een Fisker Karma Cabrio is:

http://www.wired.com/images_blogs/autopia/images/2009/01/12/fisker_karmas_03.jpg

Maar het logo is in ieder geval nog niet eerder voorgekomen (ben even alle merken afgegaan).

Engineering Services... Het zou best mogelijk zijn dat dit een verdoken tuningshop is hoor. Kan evengoed ook gewoon verlaten zijn.

Nu je deze foto zo plaats komt opeens die screen weer naar boven van dit zelfde model in het rood voor dat grote hotel.

Bewerkt: door VWO-er
plaatje in link veranderd

Geplaatst:
comment_2039286

Zo te zien is het ook mogelijk om je auto af te werken met een matte paintjob! In de bovenste screenshot heeft de auto een glanzende paintjob, terwijl hij in de onderste screenshot mat is afgewerkt. :)

http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/michael-gi.jpg

http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/richman_hotel.jpg

Inderdaad ik zelf had dat nog helemaal niet opgemerkt, maar het zal waarschijnlijk wel weer op de zelfde manier gaan zoals in IV dat je dus niet zelf de kleur kunt uitkiezen...

Geplaatst:
comment_2039289

Zover ik weet was er toch bevestigd dat je daadwerkelijk (ondermeer) je kleur kon kiezen. Het verschil in lak was me hier trouwens nog niet opgevallen. Mooi gevonden Die Hard, maar de kans bestaat natuurlijk ook dat de matte lak One Time Only te vinden zal zijn bij sommige voertuigen? Nou ja, een mogelijkheid.

In IV was het trouwens wel mogelijk om je lak te kiezen hoor. Het vergde gewoon wat toewijding :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.