Jump to content

Nieuwe artwork & screenshot

Die Hard

Recommended Posts

Wed het dan niet te makkelijk, even hier rechts af en dan ben ik de politie kwijt. Ook zie ik alsnog een alleen staande gangmember plotseling gaan schieten op een convooi politie wagens, om een random gast in een achtervolging teverdedigen.

Zo simpel zal het allemaal wel niet zijn hoor. Het zal het vermakkelijken, maar in tegenstelling tot Liberty City waar je tussen de gebouwen door kon lopen zonder opgemerkt te worden zit je hier in kilometers aan suburbs waar je toch wel wat meer moeite zult hebben met ontsnappen. De gangmembers zullen niet op de politie schieten om jou te verdedigen maar gewoon omdat de politie niet gewenst is in East LS (wat ik even aanneem als de naam). Die ene schietende gangmember zal ook onwaarschijnlijk zijn aangezien V blijkbaar een overdaad aan ped-activiteit zal kennen :puh:

Delen op andere websites

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

20

• SilverRST

17

• Phoenyxar

12

• SimonHood

12

Die foto met het sportvliegtuig op, rechtsonderonder zie je die een snelweg lopen die me zeer doet denken aan de San Fierro Highway, die ook langs zee en gebergte liep.

Delen op andere websites

Ik dacht ooit met iemand te hebben gediscussiëerd dat dit een Fisker Karma Coupé (Carbio?) was. Ik herken verder het logo op de voorkant niet, dus de kans is vrij groot dat dit een nieuw voertuig is waarvan we de naam nog niet kennen. Of misschien wel een reïncarnatie voor de Alpha. Die zou hier nog wel passen.

Delen op andere websites

nbaf7vjh.jpg

Op die vrachtwagen staat 'Casey's Highway Clearance'. Was er ook niet eerder op IMDB gevonden dat Jeff Wincott het personage Casey heeft ingesproken? En misschien kun je dat bedrijf daarachter auto's tunen, of is het de plaats waar Michael, Franklin en Trevor hun overvallen voorbereiden...

Bewerkt: door _Night-Men_
Delen op andere websites

Ik dacht ooit met iemand te hebben gediscussiëerd dat dit een Fisker Karma Coupé (Carbio?) was. Ik herken verder het logo op de voorkant niet, dus de kans is vrij groot dat dit een nieuw voertuig is waarvan we de naam nog niet kennen. Of misschien wel een reïncarnatie voor de Alpha. Die zou hier nog wel passen.

Het logo doet me verdacht veel denken aan het logo van Under Armor dat thermoshirt´s verkoopt, ook al denk ik niet dat dit een link is :puh:

Delen op andere websites

http://i.imgur.com/nbaf7vjh.jpg

Op die vrachtwagen staat 'Casey's Highway Clearance'. Was er ook niet eerder op IMDB gevonden dat Jeff Wincott het personage Casey heeft ingesproken? En misschien kun je dat bedrijf daarachter auto's tunen, of is het de plaats waar Michael, Franklin en Trevor hun overvallen voorbereiden...

Ik heb even gegoogeld op covington engineering service en dit blijkt dus een bedrijf te zijn dat automatisch gereedschap maakt zoals bijvoorbeeld slijpmachine's. Er is dus weinig kans dat je hier je auto kan tunen maar misschien is dit inderdaad de plek waar vandaan de drie "opereren".

Delen op andere websites

Nou ja, nu ben ik wel zeker dat het een Fisker Karma Cabrio is:

fisker_karmas_03.jpg

Maar het logo is in ieder geval nog niet eerder voorgekomen (ben even alle merken afgegaan).

Engineering Services... Het zou best mogelijk zijn dat dit een verdoken tuningshop is hoor. Kan evengoed ook gewoon verlaten zijn.

Delen op andere websites

Nou ja, nu ben ik wel zeker dat het een Fisker Karma Cabrio is:

http://www.wired.com/images_blogs/autopia/images/2009/01/12/fisker_karmas_03.jpg

Maar het logo is in ieder geval nog niet eerder voorgekomen (ben even alle merken afgegaan).

Engineering Services... Het zou best mogelijk zijn dat dit een verdoken tuningshop is hoor. Kan evengoed ook gewoon verlaten zijn.

Nu je deze foto zo plaats komt opeens die screen weer naar boven van dit zelfde model in het rood voor dat grote hotel.

Bewerkt: door VWO-er
plaatje in link veranderd
Delen op andere websites

Zo te zien is het ook mogelijk om je auto af te werken met een matte paintjob! In de bovenste screenshot heeft de auto een glanzende paintjob, terwijl hij in de onderste screenshot mat is afgewerkt. :)

richman_hotel.jpg

michael-gi.jpg

Delen op andere websites

Zo te zien is het ook mogelijk om je auto af te werken met een matte paintjob! In de bovenste screenshot heeft de auto een glanzende paintjob, terwijl hij in de onderste screenshot mat is afgewerkt. :)

http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/michael-gi.jpg

http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/richman_hotel.jpg

Inderdaad ik zelf had dat nog helemaal niet opgemerkt, maar het zal waarschijnlijk wel weer op de zelfde manier gaan zoals in IV dat je dus niet zelf de kleur kunt uitkiezen...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...