Onlangs ben ik een nieuwe game gaan spelen genaamd War Thunder. War Thunder is een game gemaakt door Gaijin entertainment, en is momenteel in de Global open beta fase en is gratis te spelen. Het speelt zich af in WOII, en je kan spelen als vliegtuig, tank of oorlogsschip. Momenteel zijn alleen de vliegtuigen nog beschikbaar en de andere 2 zullen later volgen. Het doel van het spel is om met jouw vliegtuigen andere vliegtuigen neer te schieten of ground targets te vernietigen. Daarvoor heb je 2 basis soorten vliegtuigen: fighters en bombers. Deze zijn beiden weer onder te verdelen in nog meer categorieën, maar daar zal ik maar niet verder op in gaan. Met het neer schieten etc. kan je geld verdienen en XP. Zodra je genoeg XP hebt kom je hoger in rang en kan je meer vliegtuigen kopen en deze weer uitbreiden. Dat is het basis principe van de game. Als je de game opstart kom je in de hangar, waar je vliegtuigen kan selecteren. Je kan slots kopen waar je je vliegtuigen inzet die je wilt meenemen in je gevecht. Al je vliegtuigen staan in de tech tree van het land waarmee je speelt (zelfde principe als in WOT). Je hebt 5 landen: VS, Duitsland(plus Italië), Engeland(plus Australië), Japan en de Sovjet Unie. Je selecteert 1 land waarmee je in een gevecht gaat vliegen(je kan ze wel allemaal gebruiken). Er zijn ook verschillende soorten gevechten: 1: Arcade battles, standaard potjes, 2: Historical battles, je kan maar 1 vliegtuig gebruiken en je vliegt in echt gebeurde battles. 3: Full real battles, je hebt 1 vliegtuig, je zit vast in de cockpit view en de hulpmiddelen zijn verdwenen. 4: missies, je neemt het in een team op tegen een andere team of tegen AI, in voorbepaalden missies of missie die je zelf hebt gemaakt. Over de gameplay: zodra je een land en vliegtuig hebt geselecteerd kom je in het gevecht: je bestuurd je vliegtuig met je muis en de W-S om sneller of langzamer te gaan, A-D om te draaien en de Shift en CTRL om omhoog en naar beneden te gaan. Ook kan je een joystick aan sluiten om daarmee te spelen. Zodra de tanks en oorlogsschepen zullen vrij komen zal het mogelijk zijn om bv. met en vliegtuig tegen een tank te vechten of tegen een schip. Dit is het grote voordeel tegenover Gaijin's grote tegenstander Wargaming.net met hun World of Tanks/Warplanes/Warships waar dit niet kan. Het betaalsysteem van de game werkt met ingame geld maar je kan ook de zogenaamde "golden eagles" kopen voor echt geld. Deze kun je besteden aan geld, XP, premium vliegtuigen of een Premium account waarmee je extra geld en XP verdient. Nouja voor zover War Thunder, als iemand vragen heeft kan hij/zij die aan mij vragen. De site http://warthunder.com/. En ik raad ook dit Youtube kanaal aan: BohemianEagle, deze gast geeft erg veel info over deze game (hij doet ook WOTanks). Dan als afsluiten nog een paar foto's: (sorry voor de lange tekst enter deed het niet)ook eerB WWA en de shift en co
War Thunder
Ontwikkelaar: Gaijin Entertainment
Uitgever: Gaijin Entertainment
Genre: Actie
Platforms: PC, PS4
Aantal spelers: 1-32
Release: 1 november 2012
Demo: -
Website: Klik
Onlangs ben ik een nieuwe game gaan spelen genaamd War Thunder. War Thunder is een game gemaakt door Gaijin entertainment, en is momenteel in de Global open beta fase en is gratis te spelen. Het speelt zich af in WOII, en je kan spelen als vliegtuig, tank of oorlogsschip. Momenteel zijn alleen de vliegtuigen nog beschikbaar en de andere 2 zullen later volgen. Het doel van het spel is om met jouw vliegtuigen andere vliegtuigen neer te schieten of ground targets te vernietigen. Daarvoor heb je 2 basis soorten vliegtuigen: fighters en bombers. Deze zijn beiden weer onder te verdelen in nog meer categorieën, maar daar zal ik maar niet verder op in gaan. Met het neer schieten etc. kan je geld verdienen en XP. Zodra je genoeg XP hebt kom je hoger in rang en kan je meer vliegtuigen kopen en deze weer uitbreiden. Dat is het basis principe van de game. Als je de game opstart kom je in de hangar, waar je vliegtuigen kan selecteren. Je kan slots kopen waar je je vliegtuigen inzet die je wilt meenemen in je gevecht. Al je vliegtuigen staan in de tech tree van het land waarmee je speelt (zelfde principe als in WOT). Je hebt 5 landen: VS, Duitsland(plus Italië), Engeland(plus Australië), Japan en de Sovjet Unie. Je selecteert 1 land waarmee je in een gevecht gaat vliegen(je kan ze wel allemaal gebruiken). Er zijn ook verschillende soorten gevechten: 1: Arcade battles, standaard potjes, 2: Historical battles, je kan maar 1 vliegtuig gebruiken en je vliegt in echt gebeurde battles. 3: Full real battles, je hebt 1 vliegtuig, je zit vast in de cockpit view en de hulpmiddelen zijn verdwenen. 4: missies, je neemt het in een team op tegen een andere team of tegen AI, in voorbepaalden missies of missie die je zelf hebt gemaakt. Over de gameplay: zodra je een land en vliegtuig hebt geselecteerd kom je in het gevecht: je bestuurd je vliegtuig met je muis en de W-S om sneller of langzamer te gaan, A-D om te draaien en de Shift en CTRL om omhoog en naar beneden te gaan. Ook kan je een joystick aan sluiten om daarmee te spelen. Zodra de tanks en oorlogsschepen zullen vrij komen zal het mogelijk zijn om bv. met en vliegtuig tegen een tank te vechten of tegen een schip. Dit is het grote voordeel tegenover Gaijin's grote tegenstander Wargaming.net met hun World of Tanks/Warplanes/Warships waar dit niet kan. Het betaalsysteem van de game werkt met ingame geld maar je kan ook de zogenaamde "golden eagles" kopen voor echt geld. Deze kun je besteden aan geld, XP, premium vliegtuigen of een Premium account waarmee je extra geld en XP verdient. Nouja voor zover War Thunder, als iemand vragen heeft kan hij/zij die aan mij vragen. De site http://warthunder.com/. En ik raad ook dit Youtube kanaal aan: BohemianEagle, deze gast geeft erg veel info over deze game (hij doet ook WOTanks). Dan als afsluiten nog een paar foto's: (sorry voor de lange tekst enter deed het niet)

ook eerB WWA en de shift en co