Jump to content
Geplaatst:
comment_2037473

Gisteren tijdens MTA SA met een stel forumleden kwam de vraag op of wij nog wel eens luisteren naar de muziek van oude GTA's, met name GTA Vice City. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zeker nog wel regelmatig luister naar die muziek. Soms zelfs de gehele radiozender, dan met name Emotion 98.3, maar soms ook Flash FM of Fever 105. Daarnaast heb ik een playlist in mijn mobiel met liedjes ontleend aan Vice City (Stories), zoals:

• Toto - Africa
  • Buggles - Video Killed The Radio Star
  • Cutting Crew - I just died in your arms tonight
  • Foreigner - I want to know what love is
  • Culture Club - Do you really want to hurt me?
  • Foreigner - I've been waiting for a girl like you
  • Wang Chung - Dance Hall Days
  • Yes - Owner of a lonely heart

Luisteren jullie, buiten het spel zelf, nog naar Vice City muziek? :D

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 64.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2222862

Heb eigenlijk alleen maar mijn Spotify playlist met Vice City muziek opstaan. Beetje standaard wanneer ik mijn PC aanzet dat ik op een 'willekeurig' nummer klik. Ahem, Japanese Boy. :puh:

Geplaatst:
comment_2222930

Enkele nummers van Vice City staan nog altijd in mijn afspeellijst met favoriete nummers, voornamelijk van het radiostation Flash FM natuurlijk (wat mij betreft het beste radiostation ooit in een GTA game, op de voet gevolgd door K Rose uit San Andreas :puh: ). Out Of Touch is goed, en natuurlijk Billie Jean.

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_2252783

Ik luister met recht nog steeds alle nummers van Vice City. Van Wildstyle en flash, tot de 12 minuten surround malibuclub mixup, rechtstreeks van de CD :puh:

tumblr_mj8emlBp0j1s7nmbyo1_500.gif

malibum.jpg

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2255633

Ik luisterde altijd naar deze radiozender in Vice City omdat het voor mij de beste nummers had.
Verder staat hij nu ook in mijn iTunes zodat ik hem binnenkort op een usb kan zetten.

Bewerkt: door Noretz

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2278797

Die gitaarsolo in Bark at the Moon van Ozzy Osbourne blijft toch altijd één van de redenen om mijn zender op V Rock te zetten. Leuke afwisseling van de gebruikelijke balads op Emotion of de 80's pop van Flash FM. Af en toe luister ik het nummer ook wel eens op youtube, wat me dan weer naar dit topic bracht.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2285345

Een aantal dagen geleden had ik de hele playlist op Spotify geluisterd, en er zitten echt goede nummers tussen :*D

De meeste herkende ik wel, maar sommige nummers waren nog namelijk nieuw voor mij...

• 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.