Jump to content
Geplaatst:
comment_2037473

Gisteren tijdens MTA SA met een stel forumleden kwam de vraag op of wij nog wel eens luisteren naar de muziek van oude GTA's, met name GTA Vice City. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zeker nog wel regelmatig luister naar die muziek. Soms zelfs de gehele radiozender, dan met name Emotion 98.3, maar soms ook Flash FM of Fever 105. Daarnaast heb ik een playlist in mijn mobiel met liedjes ontleend aan Vice City (Stories), zoals:

• Toto - Africa
  • Buggles - Video Killed The Radio Star
  • Cutting Crew - I just died in your arms tonight
  • Foreigner - I want to know what love is
  • Culture Club - Do you really want to hurt me?
  • Foreigner - I've been waiting for a girl like you
  • Wang Chung - Dance Hall Days
  • Yes - Owner of a lonely heart

Luisteren jullie, buiten het spel zelf, nog naar Vice City muziek? :D

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 64.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2334291

Ja, wat een muziek!

Serieus, soms reed ik gewoon maar wat rond om muziek te luisteren en die muziek luister ik nog steeds.

Emotion is de shit en Pirate Radio Wildstyle is gewoon heel erg vet!

:dans:

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2349069

Af en toe luister ik nog wel eens een playlist Flash FM. De nummers van dat radiostation is geweldig! Met name Dance Hall Days, Billie Jean, Self Control en Video Killed The Radio Star zijn hele fijne nummers, ik vind eigenlijk alle muziek van Flash FM wel goed. :)

Geplaatst:
comment_2349201

Ohja, zeker! Sinds twee maanden (ofzo) terug luister ik bijna iedere avond naar 80's-gerelateerde muziek. Puur omdat het één van m'n favoriete genres is, naast alternatieve rock. :)

Bewerkt: door .PhoeniX.

• 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.