Jump to content
Geplaatst:
comment_2038179

Team 1: SA Forumsavegame - The Contest!

Dit is het Savegame - The Contest topic van team 1. Hieronder kunnen jullie posts plaatsen wie een missie doet. Vervolgens moet je deze editten wanneer je de missie gehaald hebt.

Er is niemand aan het spelen en jij wilt een missie doen, dan post je het volgende.

Ik wil graag [x] doen.

Voor [x] moet je invullen welke missie je gaat doen.

Vervolgens edit je, na de missie, die post met het volgende.

[b]Missie:[/b]
[b]Bijzonderheden:[/b]
[b]Screen:[/b]

Bij de missie schrijf je uiteraard welke je gedaan hebt, bijvoorbeeld "Ambulance missie" of "Wrong Side of the Tracks". Bij bijzonderheden schrijf je ALLES wat je doet om een missie te halen. Bijvoorbeeld als je iets hebt moeten kopen, wat je gekocht hebt en hoe duur dat was. Of dat je juist iets moest doen om geld te verkrijgen alvorens je een missie kan starten. Een andere opmerking is dat je bij de missie Amphibious Assault eerst tijd moest besteden aan 20% lung capacity. De screen is, zoals uitgebreid besproken in het hoofdtopic, heel erg van belang. Neem de bijpassende kleding en zorg ervoor dat de "mission passed" of een andere screen waarin duidelijk wordt dat een (sub) missie gehaald is in beeld is.

De teamleider is als eerste aan de beurt en kan hieronder een post aanmaken. Daarbij speelt hij de eerste missie(s), zoals beschreven in het hoofdtopic. Daarnaast maakt hij een lijst en deze onderhoudt hij.

[table=header]Team 1|Team 2|Team 3

Cabyon|Big Boss|3L1077

Megadreams|Foreigner97|Bassieboy35

nyltje|Matthijs|Basssss

PatrickW|Phoenyxar|Kloep

Pwned.|Thundercover|Fedmas[/table]

Hieronder staan de regels nogmaals opgesomd.

Regels

Gekopieerd (maar aangepast, dus wel lezen!) uit de gewone forum-savegame:

• Post een bericht waarin je zegt dat je hem doet. Als je de (sub)missie af hebt, moet je je bericht editen.
  • Maximaal 1 (sub)missie per persoon per keer.
  • Knoei niet met de savegames! Dus niet cheaten, mods installeren, trainers gebruiken, etc. Wanneer je hierop betrapt wordt, wordt gelijk heel je team gediskwalificeerd.
  • Kan je de missie niet halen? Niet erg, post gewoon dat iemand anders de missie(s) kan doen.
  • Bij spam kan je een verwijdering van je bericht verwachten
  • Wanneer je expres geld uitgeeft aan allerlei dingen, je in de min gaat staan, je expres je laat dood gaan/busted worden of andere missies gaat doen in plaats van wat jij aangegeven hebt, wordt je gediskwalificeerd.
  • Je mag weer spelen na 2 beurten. Wanneer er geen 2 beurten geweest zijn moet je 2 dagen wachten.
  • Je hebt 4 uur de tijd om de savegame te halen, als je gezegt hebt om de savegame te doen.
  • Je upload je savegame via "Jouw persoonlijke bijlagen" of via een uploadsite.
  • Post ALTIJD een screen van "mission passed" met de verplichte outfit wanneer je een missie gehaald hebt. Ook alle submissies moet je, wanneer je het gehaald hebt, een screen met die verplichte outfit geven.
  • De leiding zal steekproefsgewijs savegames controleren. Wij hopen dat het niet nodig is om maatregelen te nemen. Valsspelen wordt niet beloond.

Dit topic bestaat uiteindelijk slechts uit posts met de bovenstaande quote, uitgezonderd de eerste twee posts natuurlijk. Discussie vindt plaats in het hoofdtopic. Schrijf daar boven elke post een tag, welke aangeeft op welk niveau de discussie is. In jullie geval kan het dus slechts [Team 1] of [Algemeen] zijn. Ondanks dat het nogal wat regels zijn, lijken het me hele logische regels. Zodra de teamcaptain de eerste savegame geplaatst heeft, mogen jullie van start. Heel veel plezier.

• Reacties 111
  • Bezichtigingen 9.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2040769

Mission Passed!

Missie: Supply Lines

Beloning:

+ $5.000

Extra:

/

Screenshot:

Je zit nog in het vliegtuigje op het moment dat Mission Passed verschijnt. Ik kan dus geen screenshot maken van CJ.

contest-34.png

Savegame:

GTASAsf1.b

Geplaatst:
comment_2040891

Mission Passed!

Missie: Beat Down on B Dup

Beloning:

+ Respect

Extra:

/

Screenshot:

Ik was vergeten een screen te maken. Gelukkig livestream ik nu telkens elke missie die ik doe waardoor ik deze screen van m'n stream kon maken. (Met toestemming) Echter is er een stuk vanaf geknipt welke bijvoorbeeld mijn logo en "San Andreas" laten zien.

contest-37.png

Savegame:

GTASAsf1.b

Geplaatst:
comment_2040897

Mission Passed!

Missie: Los Desperados

Beloning:

+ Respect

Extra:

+ Wat gangzones gaan veroveren. We hebben er 37.74% in bezit.

+ Telefoontje van Sweet na het verkrijgen van meer dan 35% van alle gangzones. Ze weten waar Big Smoke is!

Screenshot:

contest-38.png

Savegame:

GTASAsf1.b

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.