-Matthijs- Geplaatst: 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2013 Missie: Learning to fly Bijzonderheden: - Alles goud - Flying skill upgraded; alle vliegvelden zijn toegankelijk Screenshot: GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2013 Missie: Fender Ketchup Bijzonderheden: - Screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2013 Missie: Brown Thunder (Vigilante). Bijzonderheden: Geen Screen: Ik was eigenlijk net iets te laat bij het maken van de screen, want ik was me goed aan het draaien zodat je de kleding kan zien. Je kan het nog nét lezen. Toch ook maar een versie met verhoogd contrast bij gedaan. Verhoogd contrast: http://i.imgur.com/bU2bxA3l.jpg GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2013 Missie: Explosive Situation Bijzonderheden: - Quarry missies beschikbaar Screen: GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2013 Missie: San Fierro Races [6] Bijzonderheden: -Driving Skill +2 Screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2013 (bewerkt) Ik doe de volgende Het spijt me echt, maar mijn SA bleef hangen en ik heb gewoonweg niet meer de mogelijkheid om 't opnieuw te doen. Bewerkt: 9 mei 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 (bewerkt) Missie: You've had your Chips Bijzonderheden: - Wapens opgepakt (Doherty) - Admiral geëxporteerd - Stretch geëxporteerd Screenshot: GTASAsf1.b Bewerkt: 10 mei 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 Ik ga N.O.E. doen. Missie: N.O.E. Bijzonderheden: Geen Screen: GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 Missie: Stowaway Bijzonderheden: Geen Screen: GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 Missie: Don Peyote Bijzonderheden: - Screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 Missie: Black Project Bijzonderheden: - Veel M4 ammo opgepakt - Minigun opgepakt Screen: GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 Missie: Bike School Bijzonderheden: - Alles goud - Bike Skill + - Horseshoes 1, 2 en 42 opgepakt Screen: GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 (bewerkt) Missie: Green Goo Bijzonderheden: - Body armor gepakt (bijna leeg) - Asset gekregen bij Verdant Meadows - Jetpack spawnt nu bij Verdant Meadows Screenshot: GTASAsf1.b Bewerkt: 10 mei 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 Missie: Air Races Bijzonderheden: - Flying Skill + Screens: GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 Missie: Boat School Bijzonderheden: - Alles goud Screens: GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.