Bassieboy35 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Catalyst Bijzonderheden: Veel munitie opgepakt Body armour bijna kwijt Geld opgepakt van ballas $100 kwijt aan paint job (verplicht bij missie) Respect + Screen: GTASAsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Next for me. Missie: High Stakes, Low-Rider Bijzonderheden: Safehouse in Verona Beach gekocht. ($10.000) Screen: GTASAsf8.b Bewerkt: 7 mei 2013 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) I'll do next one. Missie: Running Dog Extra: Nothin' special Screen: GTASAsf8.b Bewerkt: 7 mei 2013 door 3L1077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Robbing uncle sam Bijzonderheden: Veel pistol minutie opgepakt Halve body armour kwijt geraakt Screen: GTASAsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 (bewerkt) Ik doe Wrong Side of Tracks wel. Missie: Wrong Side of Tracks Bijzonderheden: / Screen: GTASAsf8.b Bewerkt: 7 mei 2013 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Missie: Just business Extra: Wat ammo en geld opgeraapt Screen: GTASAsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: 100 Tags Bijzonderheden: Veel spuitbus ammo opgepakt Véél motor skills erbij gekregen Veel spieren gekweekt Ak-47 opgepakt Molotov opgepakt Shawn off shotgun opgepakt (long barrel vervangen) Property Bought in Jefferson (-$10.000) Property Bought in Verdant Bluffs (-$10.000) Wat geld opgepakt Screen: GTASAsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2013 (bewerkt) Volgende voor mij. Missie: Life's a Beach Bijzonderheden: Onderweg 11 oysters opgepakt. Lung capacity++; Muscle++; Screen: GTASAsf8.b Bewerkt: 8 mei 2013 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2013 Missie: Madd Dogg's Rhymes Bijzonderheden: Gebeld door Tenpenny, hij wilt graag dat wij voor hem gaan werken Body Armor opgepakt, maar vervolgens ook weer wat verloren. Ook enkele kogels moeten gebruiken, maar heb voornamelijk headshots gemaakt in het huis. GTASAsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2013 (bewerkt) Ik heb de missie gedaan, maar ik heb perongeluk op de verkeerde knop voor screenie geduwt. Mag ik gewoon de save posten of moet ik nu weer opnieuw beginnen? Bewerkt: 9 mei 2013 door 3L1077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 Missie: Taximissies Bijzonderheden: Als ons vet verloren Ongeveer 30.000 verdiend Alle taxi's hebben nitro Drivingskills + (x4) Screen: GTASAsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 (bewerkt) Missie: Management Issues Bijzonderheden: -$100 voor Pay&Spray. (Was nodig om verder te komen in de missie.) Screen: GTASAsf8.b Bewerkt: 10 mei 2013 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 (bewerkt) Ik doe House Party wel. Om een 1 of andere reden lukt hij mij niet om op dat bestand te spelen. Als ik de savegame laadt dan begint die bij het begin. Bewerkt: 11 mei 2013 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 Ik doe House Party wel. Om een 1 of andere reden lukt hij mij niet om op dat bestand te spelen. Als ik de savegame laadt dan begint die bij het begin. Wééral een computerprobleem. :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 (bewerkt) Missie: House Party Bijzonderheden: * SMG Skill omhoog gegaan. * Ammo verloren door te schieten. * Body Armor verloren. * Spel opgeslagen in The Johnson House. * Health verloren. *Door het saven is de Health aangevuld. Screen: GTASAsf8.b Bewerkt: 12 mei 2013 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.