- Reacties 31
- Bezichtigingen 2.4k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
3L1077 15 posts
-
-Matthijs- 3 posts
-
FireFighter 3 posts
-
Michael 2 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
3L1077's Photos
Jullie weten het misschien niet, maar fotografie is een lange tijd mijn hobby geweest. Om onbepaalde redenen heb ik de laatste 1 à 2 jaar geen enkele foto getrokken. Naar aangelegenheid van mijn weekendje in Rotterdam, heb ik mijn D7000 terug uit de kast gehaald, en mezelf weer een plezier gedaan door na een lange tijd geen foto's te trekken, er weer wat te maken.
Ik heb in Rotterdam wat foto's getrokken, en hoop er in de toekomst terug meer te maken.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden, welke jullie er uit vinden springen, en waarom.
Ik kan best tegen kritiek, en probeer die ook altijd op te volgen, dus ik zou zeggen, wat vinden jullie ervan?
Over het algemeen gooi ik geen speciale effecten op de foto's, ik pas soms wat contrast, helderheid, etc, aan, maar veel meer niet.
Elke foto heeft een nummer, zodat je hem makkelijk kan vernoemen.
Hieronder vind je een lijst van de albums, momenteel nog maar één, maar hopelijk binnenkort meer!
2013
Mei 2013
Blikvanger van de set: nr. 21
Dit vind ik de meest geslaagde foto van de set, hier heb ik letterlijk niets aan verbeterd, geen fotoshop, geen filters, geen helderheid, contrast, puur van de pers.
Deze foto heb ik gemaakt toen ik in de auto zat te wachten tot we in het hotel mochten, het was niet 100% de bedoeling om de gebieden rond de spiegel zo kleurloos te krijgen, maar het resultaat mag er zijn, vind ik.