Jump to content
Geplaatst:
comment_2038862

Wat willen jullie het liefst, na GTA V. Ook episodes, net als GTA IV, of een compleet nieuw spel?

Ik vond de episodes niet zo leuk. Dat kwam wellicht omdat ik de hele GTA IV setting niet leuk vond, maar dat ter zijde. Ik heb liever dat ik wat langer moet wachten op nieuwe content, dan episodes. Kan me namelijk goed vermaken met een groot spel. San Andreas en Vice City heb ik kapot gespeeld, SA zelfs 3x (letterlijk: de disc was gewoon versleten :puh:). Ik kan met een game dus erg lang doen, en vind de episodes niet veel toevoeging hebben. Een compleet nieuw spel een jaar eerder doordat er geen episodes zijn, vind ik een veel geslaagder plan.

Wat vinden jullie? :)

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2071331

Ik vond GTA IV, de grootste tegenvaller van alle reeksen. De graphics waren mooi, maar de besturing was sloom, stug en vergeleken met San Andreas, was je heel erg beperkt, terwijl GTA IV eigenlijk een verbetering had moeten zijn.

Er was gelukkig een kleine goedmaker, en dat was The Ballad of Gay Tony. Dat fleurde GTA IV een beetje op, maar alle andere episodes waren zo gaar als ik weet niet wat.

Ik hoop echt dat GTA V ooit met een episode komt, Miami weer, want Vice City was GENIAAL!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2074739

Ik hoop wel op DLC in de vorm van extra verhaallijnen als de episodes, al lopen we nu wel erg ver op de zaken vooruit. Damn .... ik bedoel GTA V is er nog niet eens en we wensen nu al extra verhaallijnen.

Maar goed …. over die episodes dus. Er zijn nu al karakters binnen het spel bekend waarmee je samenwerkt, bevriend mee of familie van bent. Een of meerdere vd karakters kan je makkelijk uitdiepen, want ook zij hebben zo hun verhaal. Neem bv Lamar, het Grove Street Family’s maatje van Frankel, rondom hem zou je ’n gangrelated relaas kunnen schrijven. Hij zou de dopedealer van Michael’s zoon kunnen zijn en z’n shit af kunnen nemen van The Lost of de Armeense maffia die beiden vertegenwoordigt zijn. En zo zijn er vast wel meer connecties tussen sidecharacters te bedenken.

Kijk …. Ik ben geen verhalenschrijver, maar ik zie nu al mogelijkheden genoeg om ’n soort van episodes uit te brengen. Zelfs gebruikmakend van het characterswitchen dat men nu introduceert in GTA V. Ik denk zelfs dat als we GTA V eenmaal spelen zich er nog meer mogelijkheden aandienen. Daarbij denk ik dat het uitbrengen van nieuwe episodes ontwerptechnisch gezien ’n appeltje eitje is. Het ontwerpen vd stad en het bijbehorende leven lijkt mij juist het meest tijdrovende element. Uitbreiding van GTA V met nieuwe episodes zal imo dan ook geen enkele belemmering vormen voor het uitbrengen van GTA VI.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.