Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2039026

Ach ja. De liedjes van Love Fist pasten wel binnen het rock-thema van V-Rock in Vice City. Dat het niet de hard rock is waar jij naar hoopt maakt het niet zo zeer slecht. VOnd ze zelf in ieder geval niet speciaal, maar ze pasten wel mooi binnen de setting.

Geplaatst:
comment_2039035

lol, vond K-DST een geweldige zender, maarja, dat is ook vrij rustig en niet uit VC.

Ik vond de radiozender die Billy Jeans uit had gezonden in Vice City wel erg mooi. Weet de naam alleen niet meer :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2059303

Ik vond de muziek van Love Fist wel entertaining, maar ik zet het uit mezelf echt niet op. Het paste goed binnen de setting (zoals vrijwel alles wat Rockstar in een game propt), maar of het "goed" was, is iets heel anders.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2063747

Alleen de reclame voor Love Fist vond ik al slecht, de reclame-code-commissie van Vice City had het nooit goed moeten vinden om een reclame toe te staan met "sluit je dochters op en schiet je zoon neer want Love Fist komt naar de stad" zoals de reclame op de radio ging.

• 3 years later...
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.