Jump to content
Geplaatst:
comment_2039144

Wat denken jullie?

Hoe zou Rockstargames de oceaan nagemaakt hebben?

Wat zou er allemaal te vinden kunnen zijn?

Laat je fantasie los :D

Ik denk dat er een aantal wrakken van schepen en boten onder water kunnen liggen met troep wat er allemaal in het schip zat. Ik hoop dat er een mega grootte cruiseschip op de bodem ligt waar je in kan zwemmen.

Schatkisten lijkt mij een beetje vreemd voor in een gta. Misschien om het te verzammelen of zo. 0/50 schatkisten om 100% game te krijgen of zo. Net als oysters in SA. Ik hoop ook dat er veel verschillende zeedieren rondzwemmen. Zeepaardjes, dolfijnen, veel soorten haaien (Tijgerhaai, hamerhaai), orka's, walvissen en zeeleeuwen.

Q5plUAy.jpg

Bewerkt: door GTAKevin023

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 6.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2059740

Wat ik verwacht, is dat de oceaan in GTA V in elk geval zeer uitgestrekt is, bezaaid met schipwrakken (maar dat wisten we eigenlijk al), vol met vissen (inclusief haaien) en dat we natuurlijk schatten kunnen zoeken. Maar ook dat was al bekend, dus we kunnen dadelijk heel veel doen in de oceaan. Ben enorm benieuwd! :)

Geplaatst:
comment_2061706

En op de oceaan kan je met de jet-ski over de golven knallen hoop ik.

Ja, en dan springt er een haai over je jetski, dag Micheal/Trevor/Franklin

Of je komt aan het einde van de map en ontploft zoals in IV .

Geplaatst:
comment_2062653

Ik vind het helemaal niet onwaarschijnlijk als je zou kunnen vissen, eigenlijk zelfs aannemelijk. Het hebben van zo'n grote bewoonde zee leent zich er prima voor en het sluit perfect aan bij alle minigames en het jagen wat je al kan doen. Als je daarna ook je vangst voor een aardig zakzentje kan verkopen ben ik helemaal blij.

Geplaatst:
comment_2062784

Ik vind het helemaal niet onwaarschijnlijk als je zou kunnen vissen, eigenlijk zelfs aannemelijk. Het hebben van zo'n grote bewoonde zee leent zich er prima voor en het sluit perfect aan bij alle minigames en het jagen wat je al kan doen. Als je daarna ook je vangst voor een aardig zakzentje kan verkopen ben ik helemaal blij.

Ik zat daar laatst aan te denken toevallig dat we hopelijk kunnen gaan vissen!

Stel je eens voor met je dikke wagen aan het meer lekker zitten vissen!

Of mooie boot kopen en lekker relax met zonsondergang vissen vangen en hopelijk vang je een goudmijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.