Jump to content

Oceaan


GTAKevin023

Recommended Posts

Wat denken jullie?

Hoe zou Rockstargames de oceaan nagemaakt hebben?

Wat zou er allemaal te vinden kunnen zijn?

Laat je fantasie los :D

Ik denk dat er een aantal wrakken van schepen en boten onder water kunnen liggen met troep wat er allemaal in het schip zat. Ik hoop dat er een mega grootte cruiseschip op de bodem ligt waar je in kan zwemmen.

Schatkisten lijkt mij een beetje vreemd voor in een gta. Misschien om het te verzammelen of zo. 0/50 schatkisten om 100% game te krijgen of zo. Net als oysters in SA. Ik hoop ook dat er veel verschillende zeedieren rondzwemmen. Zeepaardjes, dolfijnen, veel soorten haaien (Tijgerhaai, hamerhaai), orka's, walvissen en zeeleeuwen.

Q5plUAy.jpg

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    6

  • SNIPER44

    3

  • EpidemiCZz

    3

  • GTAKevin023

    2

Al het gebruikelijke: vissen, haaien, ander zeedieren, wrakken, koraal, andere duikers etc. Ik zie R* er ook nog wel een Atlantis easteregg indoen of zoiets. Of dat je een onderwater hideout hebt (die vind de politie dan echt nooit).Lijken die aan bakstenen vastzitten en op de bodem liggen, het kan allemaal, ik ben erg benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Even ter informatie: "De collectables in SA waren Oysters, geen Oaster Eggs." :$

Oow ik kijk er trouwens wel naar uit wat het gaat geven. Hopelijk zijn er wat dingen te verzamelen onderwater, dat zou in ieder geval de zin om het water in te gaan vergroten. Zelf zal het wel even duren voor ik het water ga betreden. Ik ben meer iemand die eerste heel de map zal leren kennen alvorens hetzelfde te proberen met de zeebodem. Maar als je zo nadenkt weet je wel dat de game zijn tijd zal vergen van je om alles te verkennen. Ik hou er van...

Link to comment
Delen op andere websites

Even ter informatie: "De collectables in SA waren Oysters, geen Oaster Eggs." bloos.gif

Ja, dat bedoelde ik :puh: Ik heb het veranderd. :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Veel wrakken, ik hou er wel van om wrakken te doorzoeken en te plunderen, net als in Far Cry 3. Hoop ook op een speciaal iets in het water, zoals een safehouse ofzoiets. Of een opslag voor je onderzeeërs :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er verder geen zee zal zijn, maar enkel maar meren en rivieren. Wat _Night-Men_ hierboven al zei hoop ik ook op een soort safehouse of opslag onderwater. Er zullen vast wel wat missies komen die zich hier afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou gaaf zijn als je een onderzeeer kan kopen.

En als je boot crasht, je m 5 weken (reall time..) hem nog op de bodem ziet liggen... En het duiken is een groot gemis in IV, dus leuk dat het weer komt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie Rockstar wel ergens op een heel afgelegen plaats een soort onderwater stad maken (mss zou dat wel passen bij een missie van die sekte).

Maar wat ik wil zien is een gecrashte enorme Ruimteschip onderwater met "the green goo" referentie naar san andrea's misschien.

O en nog 1 ding, rocketfishing dat is iets voor trevor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie Rockstar wel ergens op een heel afgelegen plaats een soort onderwater stad maken (mss zou dat wel passen bij een missie van die sekte).

Maar wat ik wil zien is een gecrashte enorme Ruimteschip onderwater met "the green goo" referentie naar san andrea's misschien.

O en nog 1 ding, rocketfishing dat is iets voor trevor.

Ik denk dat een ruimteschip en een onderwater stad nogal overdreven is. Het zou idd geweldig zijn, maar ik zie Rockstar dit niet toevoegen.

O.T.: Ik ben een grote liefhebber van koraalriffen en hoop dus dar er hiervan enkele zijn. http://www.jeuxvideo.com/screenshots/images/00034/00034710_117.htm

Dit is iets dat al in de buurt komt :-)

Bewerkt: door nintendo5998
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zal inderdaad veel details toevoegen aan de oceanen, waarvan koraalriffen en wellicht gezonken boten een voorbeeld van zijn. Maar zo'n stad of een gecrasht ruimteschip zie ik niet gebeuren. :puh:

Maar zoals we weten is Rockstar de koning van de easter eggs, dus reken maar dat we genoeg leuke references zullen vinden, dus ook onder water. Zoiets bijvoorbeeld.

Iets van collectables zou ook nog kunnen, en ik ben erg benieuwd naar de beloofde schatten, die we schijnbaar ook kunnen vinden. Ook lijkt het mij erg leuk om middels de onderzeeërs de zeebodem te ontdekken. :)

In feite is een uitgewerkte onderwaterwereld iets nieuws voor GTA, dus het zal me benieuwen wat het ons zal brengen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me dan wel af hoe men deze oceaan dan laat eindigen.

Want de map komt sowieso ergens toch tot een einde, zal Rockstar dan echt een hele onderwater wereld maken tot de map eindigt ofzal na een tijdje he water gewoon zo troebel worden dat je niets meer kan zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze dit gewoon hetzelfde laten werken als in GTA: SA. Daar hebben ze de oceaan oneindig gemaakt (overigens net als bijna alle andere GTA's), maar dat er alleen op bepaalde plekken onderwater bezienswaardigheden zijn waar je iets kunt doen of vinden. Lijkt me overigens wel logisch, het zou haast onmogelijk zijn om de gehele onderwaterwereld zo spectaculair te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...