Jump to content
Thundercover

12 nieuwe screenshots GTA V


Rockstar blijft maar bezig met het verspreiden van informatie en beelden over de aankomende Grand Theft Auto V. Zojuist zijn er maar liefst twaalf nieuwe screenshots vrijgegeven. Op de screenshots zijn verschillende momenten in het spel zichtbaar, waaronder een heist waarbij Michael, Franklin en Trevor de inmiddels bekende maskers dragen. Geniet!

med_gallery_13783_45_4148.jpg

med_gallery_13783_45_211355.jpg

med_gallery_13783_45_172670.jpg

med_gallery_13783_45_124107.jpg

med_gallery_13783_45_135475.jpg

med_gallery_13783_45_37179.jpg

med_gallery_13783_45_107268.jpg

med_gallery_13783_45_156075.jpg

med_gallery_13783_45_192793.jpg

med_gallery_13783_45_16106.jpg

med_gallery_13783_45_252071.jpg

med_gallery_13783_45_4915.jpg

In ons GTA V forum kan je samen met andere leden discussiëren over deze jongste telg in de GTA-serie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Die maskers! Dat lijkt me best funny! xD En die helm is ook cool! We zien ook in één van de screens dat Grove Street wat Ballas vermoord. En dan waar je kan racen in screen 8. Ik vind het duikpak trouwens niet bij Trevoir passen, haha! :puh: En die verrekijker.. Ben benieuwt! Geslaagde screens!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

http://www.gtagames....3_45_156075.jpg

Ben ik de enige die eraan denkt om hier keihard te racen? :$

Dit was het eerste wat ik dacht toen ik die screen zag, hopelijk komt er ook een soort event in voor zoals die races bij TLAD dan zou dit een ideale plek zijn.

volgens mij zie ik boven op de bruk een soort van schans voor een stuntjump XD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

http://www.gtagames....3_45_156075.jpg

Ben ik de enige die eraan denkt om hier keihard te racen? :$

Dit was het eerste wat ik dacht toen ik die screen zag, hopelijk komt er ook een soort event in voor zoals die races bij TLAD dan zou dit een ideale plek zijn.

volgens mij zie ik boven op de bruk een soort van schans voor een stuntjump XD

Dit zou inderdaad zo'n niet afgebouwde brug kunnen zijn zoals in GTA IV, of er zit gewoon een bocht in die wij niet kunnen zien haha

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze zien er allemaal erg mooi uit! :)

En ook leuk dat we nu meer bewijs hebben voor de aanwezigheid van Grove Street en Ballas. Het lijkt me sterk dat het twee andere, rivaliserende gangs zijn, die precies dezelfde kleuren dragen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dat nou een tot nu toe niet gezien vliegtuig, of zie ik dat verkeerd?

Het is inmiddels regelrecht teasen dit, Rockstar! Hopen maar dat de game niet nog eens wordt uitgesteld, en dat men de eerste aangekondigde releasedatum gewoon gaat halen! (tenslotte hebben ze tot nu toe alleen het eerst aangegeven "seizoen" van releasen niet gehaald)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan me niet voorstellen dat het nóg een keer uitgesteld is. De traditie is dat Rockstar Games één keer uitstelt, meer niet. Toch? Heb tot nu toe alleen maar meegemaakt dat games een keertje werden uitgesteld (meestal voor een niet eens zo'n lange periode) en GTA V is nu juist een hele lange periode uitgesteld. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, hoor. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dat nou een tot nu toe niet gezien vliegtuig, of zie ik dat verkeerd?

Is hetzelfde vliegtuig waarmee Trevor ontsnapt van The Lost in Trailer (#2?).

Uitstellen zie ik niet nog eens gebeuren. Nou ja, dat hoop ik in ieder geval. Ik heb ondertussen gewoon té veel zin in de game gekregen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dat nou een tot nu toe niet gezien vliegtuig, of zie ik dat verkeerd?

Cuban-800-GTAV-trailer.png

med_gallery_1_156_80365.jpg

med_gallery_13783_45_16106.jpg

Is telkens het zelfde vliegtuig, de Cuban 800 (staat bij alle 3 op het kielvlak/richtingsroer). Zeker mooi vliegtuigje, ga ik vaak gebruiken, en vooral mee landen op de vreemdste plekken :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

*afbeelding*

Franklin in z'n Grove Street getup. Oh wat heb ik zin om wederom de Ballas naar de pleuris te schieten... ;D

Ook het eerste waar ik aan dacht. Groen en paars, dat kan maar één ding betekenen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...