BelgiumRedDevils Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2013 Zeer mooi topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 (bewerkt) Muziek is voor mij altijd één van de belangrijkste dingen in de GTA's geweest. De muziek maakte vooral Vice City en San Andreas helemaal af, geweldige muziek Goed initiatief. Nummers uit de trailers: Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake Stevie Wonder - Skeletons Queen - Radio Ga Ga Jay Rock ft. Kendrick Lamar - Hood Gone Luv It Waylon Jennings - Are You Sure Hank Done It This Way Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake - trailer I Stevie Wonder - Skeletons - trailer II Queen - Radio Ga Ga - trailer III Micheal http://youtu.be/t63_HRwdAgk Jay Rock ft. Kendrick Lamar - Hood Gone Luv It - trailer III Franklin http://youtu.be/KOpjusxCSJY Waylon Jennings - Are You Sure Hank Done It This Way - trailer III Trevor Bewerkt: 10 mei 2013 door iwantgta5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 11 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 (bewerkt) Absoluut vet topic. Even een paar opmerkingen: Warren G ft. Nate Dogg - Regulate werd in 1994 uitgebracht, niet in 2010. En Enrique Iglesias ft. Pitbull - I Like It werd uitgebracht in 2010, ik denk dat je die twee verwisseld hebt. Maar als je zo dat overzichtje ziet van alle nummers die tot nu toe bevestigd zijn, zie je wel dat er toch een groot aantal genres erin komen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of ze de hiphop van nu erin gooien (naast Jay Rockk en Kendrick Lamar), als je ook bijvoorbeeld Nate Dogg hebt. De gasten van OFWGKTA vind ik er wel bij passen. Ook hoop ik dat er een paar leuke praatzenders komen, dat is nog even afwachten. Overigens is de track van Regulate duidelijk gebaseerd (je kunt het ook gejat noemen) van Michael McDonalds' . Bewerkt: 12 mei 2013 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 12 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 Goede update Haakontje. Wel een beetje tegenvallend dat er tot nu toe alleen maar dance/rap bekend is geworden. Ik ben nog steeds op zoek naar een aantal stevige hedendaagse rocknummertjes, haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 Rock Radio klinkt in ieder geval veelbelovend Goede update, wist naast de trailermuziek alleen van Radar Love... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2013 Goed om te lezen dat Flying Lotus op deze manier wat meer onder de (mainstream) aandacht wordt gebracht. Hij is toch wel één van de grootste talenten in experimental hiphop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2013 (bewerkt) Nice Bewerkt: 15 mei 2013 door GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2013 Beetje headhunterz erin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2013 Nieuw radiostation gevonden op Reddit, genaamd Non Stop Pop 100.7 FM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 11 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2013 (bewerkt) Favored Nations heeft via hun Facebook bekend gemaakt dat hun nummer ''Set Up'' exclusief te horen is op de radio. Bewerkt: 2 augustus 2013 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2013 Las het net ook, was al iets langer bekend. Ik had het een paar week geleden al aan Haakontje verteld, maar ik denk dat hij nog geen tijd voor een update heeft gehad. Dat nummer stond al een tijdje op SoundCloud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sergio55 Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2013 Nice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.