Jump to content

Nieuwe Preview screenshots


Faenty.

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Faenty.

    6

  • Phoenyxar

    3

  • Foreigner97

    3

  • GrandTheftHaye

    2

Top Posters In This Topic

Is inderdaad niet veel, maar het voelt wel goed. De Sabre GT is niks veranderd, de Sanchez gewoon wat gedetailleerder... Maar het is wel leuk om lezen dat Rockstar dus de handling vooral wat finetuned en realistischer maakt en het niet gewoon compleet anders doet. Franklin is my man 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Samenvatting van het artikel van Edge:

• "Time will sometimes pass when you switch, allowing Rockstar to subtly nudge the story forward"

• The camera is "grainy" when pulling up into the Google Earth style view, during switches.

• "They'll each stick, broadly speaking, to one area of the map". [When you're not controlling them.]

• The descent when Franklin drops from the Helicopter, that opens the demo, took 3 minutes.

• "We're in Red Dead country, then, with the soporific rhythm of hooves on dirt replaced by the whistle of wind through silk, and a new, dynamic score". [The hooves are probably referring to Red Dead, and not confirmation of horses.]

• The hotel Michael is leaving during the demo is called Von Crastenburg (I couldn't remember if the name has been mentioned before, though the hotel part has, but I included it anyway).

• The ambient score when Franklin descends has a soft-synth reminiscent of something out of the Drive OST.

• The view of the land is flatter in the radar/mini-map, reminiscent of a GPS (whatever that means), and three colour meters for health, armour and Special are below it (mentioned before as green, blue and yellow respectively).

• Michael looks like a tough guy, in his walk, but his sprint shows his age.

• "80's Soul" heard from one car.

• Handling is more forgiving, but not "dumbed down".

• You'll only be able to switch characters, when a menu overlay appears in the bottom corner during missions. A lot of the switches in mission are made automatically. There are also text prompts suggesting character switches.

• During the demo of the Blitz Party mission, Michael, Trevor and Franklin were donning the hockey mask, skull mask and monkey mask (respectively). [Whereas in Michael's trailer they were wearing gas masks; perhaps a development change, or an idea on the choice we have?]

• The characters' turning circle is more like Max Payne's, and less like Niko's (so smoother movement).

Ik zal het zo even de beangerijkste punten imo vertalen

- Wanneer je wisslt van personage kan de tijd wat vooruit gaan. Op deze manier duwt R* het verhaal wat vooruit.

- De camera is een beetje hakkerig (?) wanneer je verwisselt van personage.

- Ieder van de 3 personages blijft in en bepaald gebied wanneer je niet met hen speelt.

- Franklin's sprong naar beneden met de parachute nam 3 minuten in beslag

- Je kon 80s soul horen op de radio

- Het autorijden geeft je wat meer ruimte voor fouten te maken; maar is niet makkelijker geworden.

- Als je draait gaat dat wat mee zijn zoals in Max Payne dan als in GTA IV

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie screens en ook weer leuk dat er wat verteld wordt over het switchen van characters.

Inderdaad opvallend dat de Sabre GT en de Sanchez amper veranderd zijn, maar dat maakt mij niet veel uit. Wat mij vooral opvalt is de Police Rancher (?) in screen 3. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een belofte komen ze in ieder geval na: GTA V is minder grijs dan GTA IV :D En bij de eerste screen zie ik lekker stijle bergen waar je

net als bij de mount chilliat vanaf kunt crossen met een sanchez :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

• The camera is "grainy" when pulling up into the Google Earth style view, during switches.

-snip-

- De camera is een beetje hakkerig (?) wanneer je verwisselt van personage.

Ik denk dat je het beter kan vertalen dat de kwaliteit van de camera even afneemt (lees: pixelized, noise, korrelig) in plaats van frame drops.

Verder toffe screens hoor, vooral de laatste waar je op de achtergrond een van de SWAT leden aan de buitenkant van een auto ziet hangen.

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk om die politie wagen te zien op de laatste screen, was volgens mij al eens gezien bij een screen dat Trevor de Vinewood bord beklimt. Toch leuk om hem zo van dichtbij te zien.

Van de rest leuke screens maar niet veel bijzonders geloof ik?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie screens en ook weer leuk dat er wat verteld wordt over het switchen van characters.

Inderdaad opvallend dat de Sabre GT en de Sanchez amper veranderd zijn, maar dat maakt mij niet veel uit. Wat mij vooral opvalt is de Police Rancher (?) in screen 3. :)

Ik vindt het ook leuk dat er nu verschillende politie diensten zijn (Sherrif en LSPD tot nu toe maar mischien nog meer) Mischien dat wanneer de LSPD je achtervolgt en je gaat naar Blaine Country dat ze opeens worden afgelost door de sherrifs

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...