- Reacties 37
- Bezichtigingen 2.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Dr.Oppai 15 posts
-
Hanneswasco 8 posts
-
Woody268 7 posts
-
SNIPER44 3 posts
Popular Days
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hey beste forumleden! In 2009 heb ik een pc aangeschaft die destijds de meeste games op high aankon en hij heeft me tot op de dag van vandaag trouwe dienst geleverd. Nu merk ik echter dat de nieuwste games vrijwel alleen nog op medium of op low soepel lopen en door een meevaller kan ik nu waarschijnlijk een nieuwe pc kopen.
Ik ben op zoek naar een game pc waarmee ik zeker de komende paar jaar wel de nieuwe games gewoon soepel en ook op High kan spelen.
Budget: Rond de 1100 euro. Als het echt een verschil maakt mag je daar daar iets boven zitten.
Doel: De nieuwste games van nu en in de toekomst soepel kunnen spelen met graphics op High, dagelijks gebruik(films, school, internet, etc)
Merk pc of samengesteld: Liefst samengesteld als dat goedkoper is, maar maakt niet veel uit.
Benodigde randapparatuur: Nee, heb alles.
SSD, ja of nee?: Geen idee, kijk maar wat mogelijk is.
Besturingssysteem: Windows 7
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: In elkaar laten zetten.
Extra koeling (voor overklokken)?: Niet nodig.
Aangezien ik er zelf weinig verstand van heb, hoop ik echt dat er hier iemand is die een goede pc voor me kan samenstellen of tips kan geven. Alvast bedankt.
Bewerkt: door Thundercover