Geplaatst: 11 mei 201312 jaren comment_2040656 V1 V2 V3 Kritiek is welkom Bewerkt: 12 mei 201312 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 11 mei 201312 jaren comment_2040659 Ik weet niet of je het weet, maar aan de bovenkant is de pooster nogal leeg.
Geplaatst: 11 mei 201312 jaren comment_2040664 Onderkant is erg mooi, het feit dat Michael in stukjes breekt (term?) geef een leuk effect. Alleen vind ik die lege bovenkant toch écht een minpuntje. Als je er zelf tevreden over bent moet je 't zo houden, maar ik zou er toch iets plaatsen. Wat mij betreft plaats je het logo van GTA V er boven in, of Michael zijn naam. Verder vind ik 'm erg mooi!
Geplaatst: 11 mei 201312 jaren comment_2040673 Natuurlijk mag je de lege bovenkant mooi vinden, maar in mijn mening zouden er toch wel wat dingen die leegte mogen opvullen. Gewoon een simpel woord of "MICHAEL" zou de truc kunnen doen (zelfde blauw als het symbool en het laten faden naarmate de letters naar beneden gaan) Zelfde een beetje voor links- en rechtsonder. Doe er 50 pixels af vanonder (want de focus ligt daar toch niet) en dan verdwijnt dat klein probleempje ook. Maar kom, poster is op zich wel cool, maar ik weet soms niet waar het effect heen wilt. Het effect op zich is natuurlijk wel goed uitgewerkt, maar ik weet niet wat ik er van moet denken. In ieder geval wel al goed werk, maar het kan... "voller".
Geplaatst: 11 mei 201312 jaren Auteur comment_2040674 Ik zal kijken of ik nog wat aan de bovenkant kan doen, maar als het niet mooi word dan laat ik het zo
Geplaatst: 11 mei 201312 jaren comment_2040692 Het is zeker een verbetering! De bovenkant doet alsnog een beetje kaal aan, maar dat is mijn mening. Ik weet zo ook niet precies wat daar nog zou kunnen, misschien dat 'Michael' nog iets groter kan.
Geplaatst: 11 mei 201312 jaren comment_2040696 Ik vind het een prima artwork. Ik heb nog wel wat kleine puntjes wat je zou kunnen verbeteren. Zou zo je de C4D rond Michael beter kunnen uitwerken (smudgen, brushen etc.) en ook de C4D's bij zijn hand bij het handvat van de geweer en de loop van het geweer zou ik anders doen, dat is in mijn ogen een nettere afwerking. Maargoed, voor de rest is het 'n leuk werkje!
Geplaatst: 11 mei 201312 jaren comment_2040713 Ziet er leuk uit inderdaad. Ik vind dat je goed gebruik heb gemaakt van shapes, de clipping mask (?) er boven ziet er prima uit. Ook vind ik dat je goed gebruik heb gemaakt van die abstracte C4D op de achtergrond. Wat ik wel minder vind, is de smudge bij het geweer, het geweer lijkt veel te abrupt te stoppen. Ik zou de smudge iets naar boven zetten, zodat het einde van de loop nog steeds zichtbaar is. Verder ziet het er leuk uit, zoals Cabyon al zei!
Geplaatst: 12 mei 201312 jaren Auteur comment_2040947 Na alle kritiek op de lege bovenkant heb ik toch maar wat aangepast, en de smudge bij michael heb ik ook verbeterd. Uitkomst:
Geplaatst: 12 mei 201312 jaren comment_2040950 Mooi! Ik vind hem echt een stuk beter nu, zeker nu de bovenkant iets meer is gevuld door de schaduw. Ook goed dat het geweer van Michael nu niet opeens stopt, maar inderdaad in z'n geheel goed zichtbaar is.
Geplaatst: 12 mei 201312 jaren comment_2041080 Ziet er netjes uit! Ik kreeg direct het gevoel dat ik naar artwork van Borderlands 2 zat te kijken (lijkt wel cell-shaded). Ik denk overigens dat het ook wel goed zou staan als je je richt op slechts een paar kleuren. Je hebt nu verschillende tinten op de background, het logo achter Micheal, het pak van Michael en de C4D-render. Dat zijn allemaal verschillende kleuren. Op zich geen probleem, maar bij deze opzet zou ik gaan voor een wit/grijsachtige grunge background (grunge heb je nu ook) en een 'zakelijke' look. De kleur op het pak van Micheal zou ik dan gebruiken als basiskleur en die kun je mooi doorvoeren naar de C4D render (met een color balance bijvoorbeeld) en eventueel naar andere plekken op de poster. Het smudgewerk mag daarbij iets 'groter' zijn, dus dat je meer spreiding hebt over de achtergrond.
V1
V2
V3
Kritiek is welkom
Bewerkt: door supergtagamer