Jump to content

GTA 5 Michael poster


GuitarGuy666

Recommended Posts

Onderkant is erg mooi, het feit dat Michael in stukjes breekt (term?) geef een leuk effect. Alleen vind ik die lege bovenkant toch écht een minpuntje. Als je er zelf tevreden over bent moet je 't zo houden, maar ik zou er toch iets plaatsen. Wat mij betreft plaats je het logo van GTA V er boven in, of Michael zijn naam. Verder vind ik 'm erg mooi! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk mag je de lege bovenkant mooi vinden, maar in mijn mening zouden er toch wel wat dingen die leegte mogen opvullen. Gewoon een simpel woord of "MICHAEL" zou de truc kunnen doen (zelfde blauw als het symbool en het laten faden naarmate de letters naar beneden gaan) Zelfde een beetje voor links- en rechtsonder. Doe er 50 pixels af vanonder (want de focus ligt daar toch niet) en dan verdwijnt dat klein probleempje ook.

Maar kom, poster is op zich wel cool, maar ik weet soms niet waar het effect heen wilt. Het effect op zich is natuurlijk wel goed uitgewerkt, maar ik weet niet wat ik er van moet denken. In ieder geval wel al goed werk, maar het kan... "voller".

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker een verbetering! ;)

De bovenkant doet alsnog een beetje kaal aan, maar dat is mijn mening. Ik weet zo ook niet precies wat daar nog zou kunnen, misschien dat 'Michael' nog iets groter kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een prima artwork. Ik heb nog wel wat kleine puntjes wat je zou kunnen verbeteren. Zou zo je de C4D rond Michael beter kunnen uitwerken (smudgen, brushen etc.) en ook de C4D's bij zijn hand bij het handvat van de geweer en de loop van het geweer zou ik anders doen, dat is in mijn ogen een nettere afwerking.

Maargoed, voor de rest is het 'n leuk werkje!

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit inderdaad. Ik vind dat je goed gebruik heb gemaakt van shapes, de clipping mask (?) er boven ziet er prima uit. Ook vind ik dat je goed gebruik heb gemaakt van die abstracte C4D op de achtergrond. Wat ik wel minder vind, is de smudge bij het geweer, het geweer lijkt veel te abrupt te stoppen. Ik zou de smudge iets naar boven zetten, zodat het einde van de loop nog steeds zichtbaar is.

Verder ziet het er leuk uit, zoals Cabyon al zei!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi! Ik vind hem echt een stuk beter nu, zeker nu de bovenkant iets meer is gevuld door de schaduw. Ook goed dat het geweer van Michael nu niet opeens stopt, maar inderdaad in z'n geheel goed zichtbaar is. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit! Ik kreeg direct het gevoel dat ik naar artwork van Borderlands 2 zat te kijken (lijkt wel cell-shaded). Ik denk overigens dat het ook wel goed zou staan als je je richt op slechts een paar kleuren. Je hebt nu verschillende tinten op de background, het logo achter Micheal, het pak van Michael en de C4D-render. Dat zijn allemaal verschillende kleuren. Op zich geen probleem, maar bij deze opzet zou ik gaan voor een wit/grijsachtige grunge background (grunge heb je nu ook) en een 'zakelijke' look. De kleur op het pak van Micheal zou ik dan gebruiken als basiskleur en die kun je mooi doorvoeren naar de C4D render (met een color balance bijvoorbeeld) en eventueel naar andere plekken op de poster. Het smudgewerk mag daarbij iets 'groter' zijn, dus dat je meer spreiding hebt over de achtergrond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...