Jump to content
Geplaatst:
comment_2041320

Zoals jullie wellicht reeds opgevallen is, staat vanaf heden het aantal awards dat verkregen is door een lid in het profiel naast een post van dat lid. In het mini-profiel zijn de laatste tijd al meer veranderingen geweest, zoals het WikiGTA-medewerker dan wel WikiGTA-crew icoontje en het zichtbaar worden van het aantal posts wanneer de muis over de blips gaat.

Het icoontje van de awards kan de volgende drie vormen hebben:

• award_gold.png Goud: 11+ awards
  • award_silver.png Zilver: 6-10 awards
  • award_bronze.png Brons: 1-5 awards

Het aantal awards is klikbaar. Je gaat daarmee gelijk naar de awardstab op het profiel. Op deze manier willen wij graag de awards wat duidelijker naar voren brengen.

• Reacties 86
  • Bezichtigingen 8.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2041670

Oké, dat klinkt wel logisch. :) Overigens heeft dat hoveren over die puntjes nog nooit gewerkt bij mij, wat natuurlijk geen extra bijdrage levert aan het nut ervan. Maar daarnaast heb ik ook nooit gesnapt wat het punt (:-() van die dingen was, aangezien ze vroeger boven de postcount zelf stonden. Worden die puntjes berekend aan het gemiddelde posts per dag?

Geplaatst:
comment_2041675

Worden die puntjes berekend aan het gemiddelde posts per dag?

ForumFAQ

Die blokjes zijn zogenaamde 'pips'. Hoe meer berichten je hebt gepost, hoe meer pips er in je profiel verschijnen.

Aha, sit that so. Nou ja, lekker laten zoals het is dan. ;)

Geplaatst:
comment_2041743

Heb over jou idee ook nagedacht, Puma, maar vind dat persoonlijk niet mooi. Vind het niet in dat rijtje passen. Wellicht een tussenoplossing: niet dikgedrukt maar wel met enter?

Dan stel ik voor om -buiten de ledenrang vanaf Superlid- niets meer dikgedrukt te doen. Dus Corporation:, Gang:, WikiGTA-crew, WikiGTA-medewerker en X Awards allemaal niet.

Dit en Puma's idee vind ik allebei goeie ideeën!

Geplaatst:
comment_2041753

Heb over jou idee ook nagedacht, Puma, maar vind dat persoonlijk niet mooi. Vind het niet in dat rijtje passen. Wellicht een tussenoplossing: niet dikgedrukt maar wel met enter?

Dan stel ik voor om -buiten de ledenrang vanaf Superlid- niets meer dikgedrukt te doen. Dus Corporation:, Gang:, WikiGTA-crew, WikiGTA-medewerker en X Awards allemaal niet.

Dit en Puma's idee vind ik allebei goeie ideeën!

Same. :)

Ik vind de awards een leuke toevoeging die daar mooi thuis hoort, iets om trots op te zijn mag inderdaad wel weergegeven worden!

Nu zelf nog een keer actief worden en een award in de wacht proberen te slepen :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.