Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

1 Nieuwe screen

Rockstar heeft er weer een nieuwe scren opgegooit; en nog wat oude previe screens in HD erop gezet:

1280.jpg

Op de screen van EDGE zijn nu duidelijk politiemotoren te zien!

1280.jpg

Ook luikt het dat een van de achtervolgers geen sirene heeft; dit kan een slick top politie auto zijn of een FIB/undercover auto.

Edited by Pwned.

Featured Replies

Die duikboot is echt nice

Lol, check die agenten op hun motor. Die ga ik zeker allemaal keihard eraf beuken!

Verder eh, nice nieuwe screenshot, denk ik, volgens mij.

Maar nu zijn de andere screenshots ook volledig. Werd nogal gediscussieerd op Reddit of 't motoragenten waren, lijkt me nu duidelijk ;)

Die mensen op de motors rijden heus niet op de snelheid als die van de politieauto's als ze geen agenten waren geweest.

Ze dragen allemaal blauwe helmen, hebben dezelfde motoren en ze rijden snel. Het zijn dus wel agenten op motoren.

Edited by Blue_V

• Author

Die mensen op de motors rijden heus niet op de snelheid als die van de politieauto's als ze geen agenten waren geweest.

Ze dragen allemaal blauwe helmen, hebben dezelfde motoren en ze rijden snel. Het zijn dus wel agenten op motoren.

Hij bedoelde toen de motoren nog niet volledig zichtbaar waren, was daar een discussie over. Door hun badges is het nu wel duidelijk :puh:

Oh vandaar haha ok. Ja, er zijn zoveel screenshots dus me geheugen heeft me een beetje in de steek gelaten lol.

GTA moet gewoon agenten op motoren hebben, snap niet waarom dat niet zo was in GTAIV maar later wel in EFLC. (Als ik goed heb)

Dat GTAV agenten op motoren zitten zal dat alleen maar leuker maken want ik kan me echt niet inhouden wanneer ik een NPC op

een motor zie. Want dan rij ik keihard om die NPC van de motor eraf te beuken en m door de lucht zie vliegen.

Een wanted level star voor dat misdrijf zal het echt alleen leuker maken.

Edited by Blue_V

Er worden veel screens over het duiken geplaatst.