- Reacties 73
- Bezichtigingen 5.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
ERRWINS 11 posts
-
Cabyon 9 posts
-
Dutchy3010 5 posts
-
Venzio 5 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Het Eurovisie Songfestival 2013 had ook best een topic kunnen hebben, gezien de activiteit in de Chat gisteravond en de status updates hierover. Dat is natuurlijk wat te laat nu, maar laten we voor 2014 nu dan maar vast aftrappen
Met natuurlijk de grote vraag: wie moet er volgend jaar meedoen? Welke act/band/zanger/zangeres moet er voor Nederland, en welke voor België meedoen in Kopenhagen 2014?
Qua Belgische artiesten ben ik fan van Triggerfinger en Selah Sue, maar dat lijken me absoluut geen haalbare kaarten. Zou Mylo wat zijn? Verder heb ik te weinig verstand van de Belgische muziek om artiesten aan te dragen...of ik zie iemand over het hoofd natuurlijk.
Voor Nederland hebben Laura Jansen en Waylon al eens aangegeven wel mee te willen doen. Dit jaar had de TROS Anouk alle ruimte gegeven: ze mocht zelf het liedje kiezen en ook alle aanverwante zaken mocht Anouk bepalen. Geen Nationaal Songfestival met een stemmend publiek zoals de afgelopen jaren, en dat heeft goed uitgepakt. Wat mij betreft doen we volgend jaar weer zoiets, en dan zou ik Waylon sturen. Laura Jansen valt wellicht iets te veel in dezelfde categorie als Anouk (althans, zoals Anouk met Birds), en dus is iets anders waarschijnlijk geen slechte keus
Verder zou ik Within Temptation het ook wel 's willen zien doen, die kunnen volgens mij ook hoge ogen gooien.
Wat denken of hopen jullie? Wie krijgt jullie douze points?
(Oh, en hou 't a.u.b. een beetje serieus. Het ESF is een makkelijke aanleiding om grappen te maken, maar kom hier maar niet aan met Rapper Sjors of zo...)