.Sharingan Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Geplaatst: 23 mei 2013 (bewerkt) Announcing the Grand Theft Auto V Special Edition & Collectors Edition – available for pre-order starting today. Plus anyone who pre-orders GTAV will get access to fly the Atomic Blimp in the game. Visit www.rockstargames.com/V/preorder for details. Aldus Rockstar. Bewerkt: 23 mei 2013 door .Whoopdidoo.
GrandTheftHaye Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Geplaatst: 23 mei 2013 (bewerkt) THE BLIMP, ha je kan erin vliegen geniaal, (zoekt de preorder knop) zitten nog meer coole dingen bij: en we zien een stukje van de map!!!!!!! en een coole cap. Bewerkt: 23 mei 2013 door GrandTheftHaye
Phoenyxar Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Geplaatst: 23 mei 2013 Ik heb een pre-order staan en ik ben nu ineens wel doodblij dat ik dat heb gedaan. Ik vind het idee niet zo leuk dat je content zou mislopen door niet té pre-orderen, maar desalniettemin wil ik al die content wel. De Hot-Rod ziet er awesome uit in ieder geval. Ja, ik doe het voor de voertuigen. En zie ik daar een (deel van de) map? Dat ziet er in ieder geval wel een leuke map uit. Blue-Prints om in het theme van de Heists te blijven, origineel.
Recommended Posts