Jump to content

GTA V collector- en special-edition bevestigd!

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 3.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2043883

Hebben hebben hebben hebben hebben.

Heb al lang geleden me zelf verteld als er een special edition komt (of limited of collecters blabla) wil ik echt het beste, met GTA IV helaas niet kunnen doen maar de GTA serie heeft toch wel een speciaal plekje waar ik dat geld wel een keer per paar jaar wil uitgeven.

R* take my monuhhh.

Geplaatst:
comment_2043903

ah dus je kan in ieder geval als je de se of de ce hebt vliegen in een zeppelin; nu hopen dat dat ook kan in de basis game ook kan

Volgens mij kan dat juist niet. Je moet de special edition of de collector's edition aanschaffen, wil je een zeppelin kunnen betreden. Zo heb ik het tenminste begrepen.

Zie dit stukje:

blimp.jpg

Geplaatst:
comment_2043905

Even beter lezen ;):

'Pre-order the Grand Theft Auto V Special Ediotion, Collector's edition or the standalone retail version now...' dus geldt toch voor alle versies, zolang je 'm maar pre-ordert?

@phoeny :D

Bewerkt: door _Night-Men_

Geplaatst:
comment_2043906

Nee, je moet gewoon de game pre-orderen om toegang tot de Blimp te krijgen. Dat mag dan een gewone editie zijn, een Special Edition of Collector's Editions, maar wel gepre-ordert.

Ninja.

Geplaatst:
comment_2044179

Ik denk net dat je niet opnieuw moet pre-orderen. Een pre-order is een pre-order en dit extraatje is er ook maar om meer fans aan te sporen om hun pre-order te plaatsen in plaats van de dag van de release af te wachten. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om even je pre-order te gaan checken. Heb de mijne vandaag aangepast.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.