Geplaatst: 24 mei 201312 jaren comment_2044093 Stuntplane aan de dam die we al op enkele afbeeldingen hebben gezien. Een F620 (met nitro? Alleszins zelfde effect als in TBoGT) Trevor zijn gezichtsuitdrukking is trouwens geweldig. Locatie van Michael is inderdaad dezelfde als van de artwork, goed gezien. Vind de Hot-Knife echt awesome, gewoonweg awesome (wel jammer van de voorwaarden) en de Blimp is gewoon leuk. Dat wordt nog een interessant nieuw stukje besturen. Even alles opgelijst dat ik zie :v
Geplaatst: 24 mei 201312 jaren comment_2044112 Vind de Hot-Knife echt awesome, gewoonweg awesome (wel jammer van de voorwaarden) Als je de special editie koopt krijg je dan ook de mogelijkheid om daar in te rijden of is dit alleen voor de collectors editie?
Geplaatst: 24 mei 201312 jaren comment_2044113 Als ik het goed heb is het een Collector's Edition Only. Ik snap wel dat Rockstar dit als cadeautje wilt smijten (als exclusive) voor degene die de CE kopen, maar het is wel jammer voor de rest.
Geplaatst: 24 mei 201312 jaren comment_2044240 Lol, Trevor heeft eindelijk gedoucht en schone kleren gekregen.
Geplaatst: 25 mei 201312 jaren comment_2044401 Denk je dat die blimp ook kan exploderen, of dat hij leeg loopt? Ik zou het niet weten
Geplaatst: 25 mei 201312 jaren comment_2044432 Denk je dat die blimp ook kan exploderen, of dat hij leeg loopt? Ik zou het niet weten Hij is sowieso kapot te krijgen; maar hoe dat uit zal zien vraag ik m wel af, haha.
Geplaatst: 25 mei 201312 jaren comment_2044441 Denk je dat die blimp ook kan exploderen, of dat hij leeg loopt? Ik zou het niet weten Hij is sowieso kapot te krijgen; maar hoe dat uit zal zien vraag ik m wel af, haha. Hij kan sowieso kapot haha
Geplaatst: 26 mei 201312 jaren comment_2044646 Als ik het goed heb is het een Collector's Edition Only. Ik snap wel dat Rockstar dit als cadeautje wilt smijten (als exclusive) voor degene die de CE kopen, maar het is wel jammer voor de rest. Ja, jammer is het zeker, want de collector´s edition vind ik net iets te duur..
Geplaatst: 27 mei 201312 jaren comment_2044902 Ik vind het normaal dat ze er ingame dingen bij stoppen als je zoveel extra betaalt voor een game. En als je niet pre ordered dan mis je hoogstens en paar dingen, die de game echt niet zoveel beter maken dan die al is. Ook al ga ik de CE wel halen, zo erg is het niet als je het niet doet.
.
Bewerkt: door HA5H