Geplaatst: 25 mei 201312 jaren comment_2044390 de modmenu van gta iv (carspawn, teleport, ... ) werk onder andere met de xlive.dll wanneer ik de xlive.dll kopiër naar de instalatie folder kan ik niet meer online spelen maar wel offline, heeft iemand een oplossing THANX
Geplaatst: 25 mei 201312 jaren comment_2044394 XLiveLess zal er inderdaad voor zorgen dat Games for Windows LIVE niet meer werkt. Een oplossing is om de Asi loader te gebruiken in plaats van XLiveLess.
Geplaatst: 25 mei 201311 jaren Auteur comment_2044486 XLiveLess zal er inderdaad voor zorgen dat Games for Windows LIVE niet meer werkt. Een oplossing is om de Asi loader te gebruiken in plaats van XLiveLess. wanneer ik na het kopiëren van de asi loader het spel start verschijnt er een error (kijk bijlagen)
Geplaatst: 25 mei 201311 jaren comment_2044544 Lijkt me een probleempje met rechten. LaunchGTAIV.exe al eens als administrator uitgevoerd? Je kan eventueel proberen om het bestand asilog.txt handmatig aan te maken.
de modmenu van gta iv (carspawn, teleport, ... ) werk onder andere met de xlive.dll wanneer ik de xlive.dll kopiër naar de instalatie folder kan ik niet meer online spelen maar wel offline, heeft iemand een oplossing THANX