Geplaatst: 25 mei 201312 jaren comment_2044548 Hey iedereen Ik Wil weer eens GTA IV spelen sins een hele lange tijd Maar ik krijg niet voor elkaar om in me LIVe te inteloggen Krijg steets een inlog error weten jullie een oplossen? Ik speel GTA IV in Windows 8 >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar IV: Technische Problemen.<<<
Geplaatst: 26 mei 201312 jaren comment_2044581 Lijkt erop dat je anti-virus GTA's verbinding met het internet blokkeert. Zet je firewall/anti-virus eens uit. En probeer het nog een keer.
Geplaatst: 26 mei 201312 jaren comment_2044660 Ik heb dat al eens geprobeerd anti Virus van Windows 8 uitgezet en ook me firewall het raare is toen ik windows 7 had toen deed hij het wel
Geplaatst: 26 mei 201312 jaren comment_2044827 Heb je LaunchGTAIV.exe als administrator uitgevoerd? Misschien eens proberen compatibiliteit in te stellen op Windows 7/Vista/XP (dit doe je door op LaunchGTAIV.exe te klikken met je rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Compatibiliteit -> Vink Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor: aan en selecteer het besturingssysteem. Verder kan je proberen om Gebruikersaccountbeheer af te zetten. Geen idee hoe dat gaat in Windows 8, Google maar eens.
Hey iedereen
Ik Wil weer eens GTA IV spelen sins een hele lange tijd
Maar ik krijg niet voor elkaar om in me LIVe te inteloggen
Krijg steets een inlog error weten jullie een oplossen?
Ik speel GTA IV in Windows 8
>>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar IV: Technische Problemen.<<<