Jump to content
Geplaatst:
comment_2045275

De GTA-serie bestaat inmiddels uit 12 games. (London '69 en '61 niet meegerekend) Elke GTA kent zijn verzameling aan leuke, minder leuke, makkelijke, maar ook moeilijke missies. Hoewel dit laatste bij de meer recentere GTA's niet het geval is, zitten er in de GTA's die voor GTA IV werden uitgebracht wellicht wel een aantal missies die je niet snel meer zult vergeten. Missies die je moeilijk vond, tientallen keren opnieuw hebt moeten spelen, of waarvoor je zelfs een savegame hebt moeten aanvragen.

Ik heb dit topic aangemaakt om eens te polsen naar wat jullie nu eigenlijk de moeilijkste missies uit de GTA-serie vinden. Het hoeven daarom geen missies te zijn die je nu nog steeds moeilijk vindt. Missies waar je vroeger problemen mee kende zijn uiteraard prima. Om het goede voorbeeld te geven, geef ik hierbij mijn top vijf:

5. Demolition Man

=> Net als een pak andere mensen vond ik dit een moeilijke missie toen ik GTA: Vice City voor de eerste maal speelde. Nu is het een missie die ik met plezier voor anderen haal in het savegame aanvraag topic.

4. The Portland Chainsaw Masquerade

=> Ik kan mij nog goed herinneren dat ik deze missie een vijftal keer opnieuw moest spelen voor ik eindelijk begreep hoe je het best te werk ging.

3. Wrong Side of the Tracks

=> All I had to do was follow the damn train, but I failed over and over again.

2. Espresso-2-Go

=> Vroeger een zeer stresserende missie.

1. Smackdown

=> Een missie die wellicht weinig mensen kennen aangezien het er eentje uit GTA Advance is. Ik denk dat dit de enige GTA-missie is, waar ik de dag van vandaag nog steeds moeite mee heb. Dit maakt het dan ook meteen een erg leuke missie.

• Reacties 107
  • Bezichtigingen 17.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2226986

Wrong Side of the Tracks is juist erg simpel. Na de release van IV rushde ik altijd superhard in Three Leaf Clover, ging vaak dood daardoor. Heb daar echt eventjes vastgezeten, dat had ik in nog geen enkele andere GTA voorgehad.

Geplaatst:
comment_2228491

Mijn moeilijkste top 3:

1. Espresso-2-go (GTA III)

2. Death row (GTA Vice City)

3. learning to fly (GTA San Andreas)

Deze missies vond ik zwaar k*t om te doen

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7

Geplaatst:
comment_2228610

Wrong side of the tracks! :@ :@ :@ :@

Wat een bloedhekel heb ik aan deze missie, heb trouwens SA door deze missie nooit uitgespeeld. :-(

niet zo moeilijk hoor:

1. Cheat een heli als je aankomt bij het station

2. Schiet de vagos van de trein

3. Haal Big Smoke op en breng hem thuis

Missie voltooid!

Geplaatst:
comment_2229228

Hier men lijstje dan maar:

GTA VC: Spilling The Beans: Ik liep zo nu en dan vast omdat ik dan werd neergemaaid door sommige vrouwen met Sniper Rifles, en een paar van die hoeren hadden ook Krugers dacht ik.

GTA SA: Cesar Vialpando: ik had geen idee hoe die hydraulics werkten, en liep dan ook vast met die missie.

GTA: IV: Pegorino's Pride: Ik had nooit echt zin om te rushen door de verhaallijn van IV, en toen ging Pegorino dood omdat ik te langzaam was.

Voor de rest zou ik t niet weten :7

• 9 maanden later...
Geplaatst:
comment_2320622

Ik moet zeggen dat alle missies die in dat filmpje opgenoemd worden me nooit echt zo gefrustreerd hebben. Misschien had ik er de eerste keer moeite mee, en met sommige zelfs geen moeite, maar daarna ging het wel altijd vlot. Er zit er geen tussen die ik écht moeilijk vond.

Supply Lines is trouwens echt geen waardige nummer 1. Met New Model Army heb ik echt vele malen meer moeite gehad (tot ik een goede strategie vond).

Geplaatst:
comment_2320842

Ik heb eigenlijk nooit echt moeite gehad met een GTA missie. Sommige wel iets moeilijker dan de ander maar dat is normaal.

De missie waar ik wel even voor gezeten heb was A Long Way To Fall uit GTA IV. Nee deze missie was helemaal niet moeilijk. Ben alleen op het verkeerde been gezet door een Sms'je die je van Ray Boccino krijgt. Je krijgt namelijk een foto van Alonso die zich op Star Junction bevindt. Dus ik heb daar lopen zoeken (lekker eigenwijs de beschrijving niet lezen :7 ). Nadat ik een uurtje of twee even op het internet ging zoeken waarom ik Alonso niet kon vinden kwam ik erachter dat ik toch echt bij de flat in het noorden van Algonquin moest zijn. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.