Jump to content

De moeilijkste GTA-missies tot dusver


Svenie

Recommended Posts

Ik heb eigenlijk nooit echt moeite gehad met een GTA missie. Sommige wel iets moeilijker dan de ander maar dat is normaal.

De missie waar ik wel even voor gezeten heb was A Long Way To Fall uit GTA IV. Nee deze missie was helemaal niet moeilijk. Ben alleen op het verkeerde been gezet door een Sms'je die je van Ray Boccino krijgt. Je krijgt namelijk een foto van Alonso die zich op Star Junction bevindt. Dus ik heb daar lopen zoeken (lekker eigenwijs de beschrijving niet lezen :7 ). Nadat ik een uurtje of twee even op het internet ging zoeken waarom ik Alonso niet kon vinden kwam ik erachter dat ik toch echt bij de flat in het noorden van Algonquin moest zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    5

  • Nissan

    5

  • Ezra24rct3

    5

  • Kaitjee98

    5

Wat ik aan de Stories vooral lastig vind, is dat het op een klein schermpje is. Zodra ik die heb uitgespeeld, kom ik hier nog eens terug.

Het is alweer enige tijd geleden dat ik LCS heb uitgespeeld. Vond de missies niet echt overdreven moeilijk, maar er zaten wel lastige bij. De meeste moeite had ik bij Search and Rescue; Salvatore was wel te bereiken, maar dan was m'n health vaak al zo gezakt dat ik de terugweg niet meer haalde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Three Leaf Clover en The Snow Strom van GTA IV vond ik heel erg frustrerende missies

en Supply lines van Gta Sa vond ik ook erg vervelend

en als laatste Demolition Man van Gta Vice City heeft me ook een lange tijd gekost

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit echt moeite gehad, maar als ik toch een lijstje moet opstellen;

3. Life's a Beach (San Andreas) (Dansen op het strand van SA)

2. Air Raid missies (San Andreas) (RC vliegtuigjes)

1. All time classic; Demolition man (Vice City), man wat een ellende.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk nooit echt moeite gehad met een GTA missie. Sommige wel iets moeilijker dan de ander maar dat is normaal.

De missie waar ik wel even voor gezeten heb was A Long Way To Fall uit GTA IV. Nee deze missie was helemaal niet moeilijk. Ben alleen op het verkeerde been gezet door een Sms'je die je van Ray Boccino krijgt. Je krijgt namelijk een foto van Teddy Benedives die zich op Star Junction bevindt. Dus ik heb daar lopen zoeken (lekker eigenwijs de beschrijving niet lezen emo.gif ). Nadat ik een uurtje of twee even op het internet ging zoeken waarom ik Teddy Benedives niet kon vinden kwam ik erachter dat ik toch echt bij de flat in het noorden van Algonquin moest zijn. puh2.gif

Hoe erg miskijk jij die foto dat je Star Junction uit die achtergrond haalt? :7 Het is trouwens niet Teddy Benavidez zelf, maar Alonso, een van zijn henchmen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Vroeger, toen ik voor de eerste keer GTA LCS speelde, had ik verbazingwekkend véél moeite met de missie; Smash and Grab. Er ging toen van alles

fout. Ik liet altijd wel wat mannetjes achter van de Leone, of de boel was al ontploft voordat ik er aankwam.... Na circa 4 pogingen had ik de hoop opgegeven én ik besloot op den duur 'n aantal cheats te gebruiken om het ietwat gemakkelijker te maken. Hèhè, toen had ik die missie zo gehaald! :$

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk nooit een missie van GTA echt moeilijk gevonden wel waren sommige missie's moeilijker als de andere missie maar dat hoort er bij lijkt mij

Wat ik wel had was in GTA III dat je L3 moest in drukken voor de toeter dat ik daar een halve dag mee bezig geweest om uit tezoeken wat L3 was :cab:

Maar voor de rest vond ik niet echt een missie heel erg moeilijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo vele keren (ik denk wel 4x) Vice City en San Andreas uitgespeeld dat ik uiteindelijk niet veel missies meer moelijk vond.

Bij Vice City de missie The driver weet ik nog dat ik eens voor het opstarten van de missie een bus op de weg had gezet.

Waar tijdens de missie de Sabre tegen aan reed. Toen kon ik lekker rustig de missie uit rijden.

Waar ik altijd moeite mee had was de missie Air Raid. GTA San Andreas.

Op het dak de RC planes uit de lucht schieten die van alle kanten kwamen.

Ik was na zoveel tig keer blij dat ik hem eindelijk gehaald had.

Vice City Wrong side of the tracks; gewoon naast het spoor rijden.

Vice City Demolition man; rustig sturen. die RC helicopters waren vrij onstabiel.

Vice City was nog een missie met RC helicopters waarbij je boten moest bombarderen.

Deze vond ik altijd lastiger dan de missie Demolition man.

Bewerkt: door RyanDanah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo vele keren (ik denk wel 4x) Vice City en San Andreas uitgespeeld dat ik uiteindelijk niet veel missies meer moelijk vond.

Bij Vice City de missie The driver weet ik nog dat ik eens voor het opstarten van de missie een bus op de weg had gezet.

Waar tijdens de missie de Sabre tegen aan reed. Toen kon ik lekker rustig de missie uit rijden.

Waar ik altijd moeite mee had was de missie Air Raid. GTA San Andreas.

Op het dak de RC planes uit de lucht schieten die van alle kanten kwamen.

Ik was na zoveel tig keer blij dat ik hem eindelijk gehaald had.

Vice City Wrong side of the tracks; gewoon naast het spoor rijden.

Vice City Demolition man; rustig sturen. die RC helicopters waren vrij onstabiel.

Vice City was nog een missie met RC helicopters waarbij je boten moest bombarderen.

Deze vond ik altijd lastiger dan de missie Demolition man.

weet je zeker dat je deze missie in vice city had gespeeld ?:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Foutje. Is natuurlijk San Andreas.

Vice City was nog een missie met RC helicopters waarbij je boten moest bombarderen.

Deze vond ik altijd lastiger dan de missie Demolition man.

Even opgezocht. Deze missie heet Bombs away.

Bewerkt: door RyanDanah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...