- Reacties 107
- Bezichtigingen 17.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
ERRWINS 5 posts
-
Nissan 5 posts
-
Ezra24rct3 5 posts
-
Kaitjee98 5 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
De GTA-serie bestaat inmiddels uit 12 games. (London '69 en '61 niet meegerekend) Elke GTA kent zijn verzameling aan leuke, minder leuke, makkelijke, maar ook moeilijke missies. Hoewel dit laatste bij de meer recentere GTA's niet het geval is, zitten er in de GTA's die voor GTA IV werden uitgebracht wellicht wel een aantal missies die je niet snel meer zult vergeten. Missies die je moeilijk vond, tientallen keren opnieuw hebt moeten spelen, of waarvoor je zelfs een savegame hebt moeten aanvragen.
Ik heb dit topic aangemaakt om eens te polsen naar wat jullie nu eigenlijk de moeilijkste missies uit de GTA-serie vinden. Het hoeven daarom geen missies te zijn die je nu nog steeds moeilijk vindt. Missies waar je vroeger problemen mee kende zijn uiteraard prima. Om het goede voorbeeld te geven, geef ik hierbij mijn top vijf:
5. Demolition Man
=> Net als een pak andere mensen vond ik dit een moeilijke missie toen ik GTA: Vice City voor de eerste maal speelde. Nu is het een missie die ik met plezier voor anderen haal in het savegame aanvraag topic.
4. The Portland Chainsaw Masquerade
=> Ik kan mij nog goed herinneren dat ik deze missie een vijftal keer opnieuw moest spelen voor ik eindelijk begreep hoe je het best te werk ging.
3. Wrong Side of the Tracks
=> All I had to do was follow the damn train, but I failed over and over again.
2. Espresso-2-Go
=> Vroeger een zeer stresserende missie.
1. Smackdown
=> Een missie die wellicht weinig mensen kennen aangezien het er eentje uit GTA Advance is. Ik denk dat dit de enige GTA-missie is, waar ik de dag van vandaag nog steeds moeite mee heb. Dit maakt het dan ook meteen een erg leuke missie.