-Matthijs- Geplaatst: 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2013 (bewerkt) Lijkt me duidelijk, maar nog even een korte uitleg: er wordt een kale afbeelding gegeven waar steeds iets nieuws aan toegevoegd wordt. Wat dat is mag je helemaal zelf weten natuurlijk, dus doe eens gek! Regels: Eén toevoeging per persoon per dag. Een afbeelding hoeft niet perfect in de omgeving op te gaan, maar probeer hetgeen je toevoegt op zijn minst wel passend te maken. Een kleine schaduw toevoegen bijvoorbeeld. Geef even aan als je bezig gaat (en edit je bericht later), zodat er niet door elkaar heen gewerkt wordt. Vooralsnog is het posten van een nieuwe afbeelding alleen voorbehouden aan de Graphics moderators. Goed, ik zal beginnen. Gewoon een slaapkamer: Ik heb Mr. Bean toegevoegd. Waar zou die naar kijken trouwens? Voltooide manips: Bewerkt: 21 januari 2014 door Silverbyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2013 (bewerkt) Ik doe wel. Bewerkt: 2 juni 2013 door 3L1077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2013 Dan ga ik lekker verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2013 (bewerkt) Doe ik de volgende. Ik hoop dat m'n edit kunsten voldoende zijn. Bewerkt: 3 juni 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2013 (bewerkt) Ik doe wel. Stoute baby! Bewerkt: 3 juni 2013 door 3L1077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2013 Ooooh.... is het een filmset.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2013 Niet vergeten dat de cameraman vandaag jarig is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2013 (bewerkt) Doe ik de volgende! Grove Street is even langs geweest. Bewerkt: 4 juni 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2013 Wilson! WILSON! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2013 Aha, een feestje. Gauw even wat slingers opgehangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2013 Als er een teddybeer is dan moet ik denken aan Ted. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2013 Inmiddels zijn er twee oosterse gasten gearriveerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2013 Shoot van een nieuwe videoclip van Mr. Bean and Friends Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.