Geplaatst: 3 juni 201311 jaren comment_2046405 De Modding Fora krijgen nieuwe mods. Dit keer geen mooie auto's of fancy codes, maar twee good old blues. Hanneswasco en Megadreams slaan de handen ineen om de modding fora weer uit hun dal te krijgen. Jongens, heel veel succes en plezier gewenst!
Geplaatst: 3 juni 201311 jaren comment_2046410 Succes heren, ik ben er zeker van dat jullie het goed zullen doen. Twee Belgen die samen een aantal fora modereren, dat kan trouwens niet mislopen toch?
Geplaatst: 4 juni 201311 jaren comment_2046468 Heren, succes om jullie gerust te stellen; van mij zullen jullie niet zoveel last hebben.
Geplaatst: 4 juni 201311 jaren comment_2046493 +1 voor de titel. Megadreams en Hanneswasco uiteraard veel plezier en succes toegewenst!
Geplaatst: 4 juni 201311 jaren comment_2046515 Succes heren, ik ben er zeker van dat jullie het goed zullen doen. Twee Belgen die samen een aantal fora modereren, dat kan trouwens niet mislopen toch? Precies! Succes!
De Modding Fora krijgen nieuwe mods. Dit keer geen mooie auto's of fancy codes, maar twee good old blues. Hanneswasco en Megadreams slaan de handen ineen om de modding fora weer uit hun dal te krijgen. Jongens, heel veel succes en plezier gewenst!