Jump to content
Geplaatst:
comment_2046500

Inmiddels zijn al zoveel dingen bekend, dat het leuk is om daar een quiz over te houden. En het lijkt me ook erg leuk om gewoon te lezen wat voor vragen mensen bedenken. ^_^

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.

De eerste vraag...

Wat kan er gebeuren als je op Vinewood Boulevard loopt?

• Reacties 330
  • Bezichtigingen 27.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2051622

Het spel is (bijna helemaal) als realistisch bedoeld, dus je kunt zoveel opnoemen. AI en graphics zijn zeker richting de realistische kant, maargoed.

Dieren, nagebouwde gebouwen, highways

Geplaatst:
comment_2051634

nope dat was ook niet wat ik bedoelde maar ik zal 2 tips geven:

het heeft te maken met vliegtuigen en vrouwen(en komt in een van de trailers voor.

Geplaatst:
comment_2051641

Er zijn vrouwelijke agentes... En voor de vliegtuigen ben ik niet zeker, misschien dat ze wat zwaarder vliegen en je er toegang toe hebt omdat Trevor een ex-militair is?

Geplaatst:
comment_2051661

die is ook goed maar ik mis er nog eentje;nog een hint:

laat je moeder/zus op en neer springen en dan schiet het je hopelijk wel binnen.

Geplaatst:
comment_2051681

Nee, de vrouwelijke rondingen (lees borsten) bewegen ook mee wanneer de vrouw zelf beweegt.

:klap::Y

volgende voor foreigner96!

sorry ik had al op "plaatsten"geklikt voor ik er zelf erg in had :fp:

>>> Door VWO-er: Ik heb er persoonlijk geen problemen mee als je de vraag stelt en vervolgens over het maximum berichten heen gaat ;) Dat limiet is er meer tegen mensen die honderden antwoorden willen geven.<<<

Bewerkt: door VWO-er

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.